Από την πρώτη κιόλας ματιά, μπορούμε να πούμε ότι το νέο ES είναι πολύ ομορφότερο, υιοθετώντας την νέα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας. Το νέο αυτοκίνητο βασίζεται στην πλατφόρμα GA-K της Toyota, με αποτέλεσμα το μεταξόνιο είναι 5 εκατοστά μακρύτερο και το αμάξωμα 4,5 εκατοστά φαρδύτερο, κάνοντας το εσωτερικό πολύ πιο ευρύχωρο.
Μιλώντας για το εσωτερικό, όλα τα υλικά που το συνθέτουν φαίνονται ακριβά και ποιοτικά. Ο σχεδιασμός του εσωτερικού ακολουθεί αυτόν των μεγαλύτερων LS και LC, συνδυάζοντας με επιτυχία μέταλλο, δέρμα και φυσικά, απαλό πλαστικό.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Το ES 350 εξοπλίζεται με έναν V6 κινητήρα 3,5 λίτρων, απόδοσης 302 ίππων και 362Nm ροπής, ενώ συνοδεύεται από ένα αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Υπάρχει επίσης η υβριδική έκδοση ES 300h που κινείται από έναν κινητήρα 2,5 λίτρων σε συνεργασία με έναν ηλεκτροκινητήρα και πετυχαίνει συνδυαστικά απόδοση 215 ίππων και –πιο σημαντικά- καταφέρνει κατανάλωση 5,2 λίτρα/100χλμ.
Τέλος, υπάρχει και το ES 350 F-Sport, το οποίο εξοπλίζεται με πιο επιθετικούς προφυλακτήρες και σκληρότερες αναρτήσεις.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]