Πιο συγκεκριμένα, με το Clio Van και το Kangoo, η Renault πέτυχε μερίδιο αγοράς της τάξης του 3.3%, ένα ποσοστό αυξημένο κατά 76.5% σε σχέση με το 2017. Αν συνυπολογιστεί και η επίδοση των επαγγελματικών της Dacia για το 2018 (με μερίδιο 1.4%), τότε το συνολικό μερίδιο του Groupe Renault είναι 4.7%.
Παρατηρούμε ότι η Renault παραμένει συγκεντρωμένη στο μακροπρόθεσμο πλάνο της «Drive the Future 2017-2022» δίνοντας έμφαση στην δραστηριότητα των επαγγελματικών της οχημάτων. Η παρουσίαση του ηλεκτροκίνητου και αυτόνομου EZ-PRO, στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού του 2018, αποτυπώνει το όραμα της εταιρείας για τα επαγγελματικά οχήματα του μέλλοντος.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]