Αυτός ο φόβος γίνεται όλο και μεγαλύτερος, καθώς η πρωθυπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου, Theresa May, δέχτηκε μια σφοδρή νομική ήττα, όταν Κοινοβούλιο απέρριψε τους όρους για το Brexit που τέθηκαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το «just-in-time» σύστημα παραγωγής με το οποίο λειτουργεί η Αγγλική εταιρεία, σημαίνει ότι τυπικά δεν κρατούν κανένα εξάρτημα για περισσότερες από 24 ώρες. Αυτή η μέθοδος παραγωγής απειλείται από το Brexit, όποια και αν είναι η κατάληξη της συμφωνίας με την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η Rolls-Royce πιστεύει ότι στις 29 Μαρτίου θα συμβεί το Brexit χωρίς μια συμφωνία που θα την προστατεύει. Έτσι, εκπαιδεύει ήδη τους προμηθευτές σε νέες μεθόδους εισαγωγών, επενδύει σε συστήματα τεχνητής νοημοσύνης και προετοιμάζεται για αεροπορικές παραδόσεις εξαρτημάτων, σε περίπτωση καθυστερήσεων στα τελωνεία των λιμανιών.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
«Αν σου λείπει ακόμη και ένα εξάρτημα, δεν μπορείς να ολοκληρώσεις το αυτοκίνητο» δήλωσε ο Müller-Ötvös.
Μόνο το 8% των εξαρτημάτων μίας Rolls-Royce παρασκευάζονται στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτό αναγκάζει την εταιρεία να εισάγει περισσότερα από 32.000 εξαρτήματα από 600 προμηθευτές παγκοσμίως. Καθημερινά, 35 φορτηγά με εξαρτήματα για αυτήν διασχίζουν το Αγγλικό Κανάλι για να εξασφαλίσουν την κανονική ροή της παραγωγής.
Ακόμη και αν η Rolls-Royce γνωρίζει πως η έξοδος του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση μπορεί να βλάψει την παραγωγή της, ο Müller-Ötvös δήλωσε το δεν υπάρχει περίπτωση ο κατασκευαστής να μεταφέρει την παραγωγή του εκτός Βρετανίας.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]