Αυξημένες πωλήσεις κατέγραψε η σουηδική εταιρεία και στην ελληνική αγορά. Η Volvo έκλεισε το 2018 με αύξηση πωλήσεων κατά 29,8%. Οι συνολικές πωλήσεις της στην Ελλάδα ανήλθαν σε 1.695 αυτοκίνητα, έναντι 1.306 αυτοκινήτων το 2017.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2018, η Volvo είναι η μόνη που σημείωσε αύξηση πωλήσεων μεταξύ των άμεσα ανταγωνιστικών μαρκών. Σημαντικός παράγοντας για την άνοδο της Volvo είναι η γκάμα των SUV της. Ειδικότερα, το XC60 με ταξινομήσεις 422 μονάδων και μερίδιο αγοράς 38,5% και το XC90, με τις πωλήσεις του να φθάνουν τις 133 μονάδες και το μερίδιο αγοράς το 31,9%. Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2018», Volvo XC40, κατάφερε ταξινομήσεις 538 αυτοκινήτων.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]