Η ελληνική αγορά καινούργιων οχημάτων παρουσιάζει μία σταδιακή αύξηση για 5η συνεχόμενη χρονιά, ωστόσο υπολείπεται κατά πολύ μίας ρεαλιστικής βάσης όπου αναλυτές της αγοράς την προσδιορίζουν στα περίπου 200.000 αυτοκίνητα ετησίως.
Η ιστορία του WD-40, του χημικού που έχει «μυστική συνταγή» σαν την Coca-Cola
Στους παρακάτω πίνακες καταγράφονται διάφορα ενδιαφέροντα στοιχεία που σκιαγραφούν και τις ιδιαιτερότητες της εγχώριας αγοράς. Για παράδειγμα οι ετήσιες συνολικές πωλήσεις καινούργιων φορτηγών το 2018 κινήθηκαν ελάχιστα ανοδικά (+2,6%), σε σχέση με το 2017 ενώ τα καινούργια λεωφορεία παρουσίασαν αύξηση κατά 38,4% ένεκα και της ανόδου της τουριστικής κίνησης που κατεγράφη το 2018.
Πάντως σε ότι αφορά τα επιβατικά αυτοκίνητα, ο Δεκέμβριος του 2018 παρουσίασε μείωση κατά 1,1% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2017.
Δεκέμβριος 2018 | Δεκέμβριος 2017 | Μεταβολή | |
Καινούργια επιβατικά | 5.337 | 5.396 | -1,1% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 586 | 557 | +5,2% |
Καινούργια λεωφορεία | 47 | 19 | +147,4% |
Ιαν.-Δεκ. 2018 | Ιαν.-Δεκ. 2017 | Μεταβολή | |
Καινούργια επιβατικά | 103.431 | 88.083 | +17,4% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 7.256 | 7.072 | +2,6% |
Καινούργια λεωφορεία | 263 | 190 | +38,4% |
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]