Με το πακέτο AMG Driver’s Package του προαιρετικού εξοπλισμού, δίνεται για πρώτη φορά η δυνατότητα ηλεκτρονικού περιορισμού της τελικής ταχύτητας στα 270 χλμ/ώρα. Τα φρένα προσαρμόστηκαν στην παραπάνω αλλαγή, με διάτρητους δίσκους 370 χιλιοστών εμπρός και 360 πίσω.
Εξωτερικά οι αλλαγές είναι μικρές, με νέο καπό και νέο πίσω διάχυτη. Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι οι νέες ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών. Στο εσωτερικό, βλέπουμε ένα σύνολο εξοπλισμού ειδικά σχεδιασμένο για το συγκεκριμένο μοντέλο. Πέραν της «κλασσικής AMG περιποίησης» με σπορ καθίσματα και AMG εμβλήματα, βλέπουμε κόκκινες ζώνες ασφαλείας και κόκκινες ραφές στα καθίσματα. Στον βασικό εξοπλισμό είναι επίσης το νέο AMG τιμόνι που έχουμε δει στα νέα μοντέλα της Mercedes.
Η σημαντικότερη αλλαγή είναι ο καινούργιος 6-κύλινδρος twin turbo κινητήρας 3 λίτρων απόδοσης 435 ίππων και 520Nm ροπής , ο οποίος διαθέτει την νέα εντυπωσιακή τεχνολογία «EQ Boost». Το EQ Boost συνδυάζει την λειτουργία της μίζας και του εναλλάκτη σε ένα ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ και τοποθετείται ανάμεσα στον κινητήρα και την μετάδοση. Αποτέλεσμα είναι η απουσία του turbo lag, με ταυτόχρονη μείωση των ρύπων του προς το περιβάλλον. Μία άλλη λειτουργία του συστήματος είναι μία βραχυχρόνια αύξηση στης δύναμης του κινητήρα κατά 16kW και 250Nm για καλύτερες επιδόσεις. Τέλος, χαράζει την πορεία για υβριδικά μοντέλα στο μέλλον, φορτίζοντας –καθώς λειτουργεί– ένα ηλεκτρικό σύστημα χωρητικότητας 48V.
Η τιμή της νέας Ε53 AMG 4MATIC+ στην Ελλάδα ξεκινά από 100.095 ευρώ για την sedan και από 103.000 ευρώ για την coupe έκδοση.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]