Διαθέσιμη με την μορφή του Boxter ή του Cayman, η σειρά Τ διαθέτει έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 2 λίτρων, ο οποίος παράγει 295 ίππους και 380Nm ροπής. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK είναι μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού, με την βασική έκδοση να εξοπλίζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Και τα δύο μοντέλα έχουν τις ίδιες επιδόσεις, επιταχύνοντας από την στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 4.9 δευτερόλεπτα με το χειροκίνητο κιβώτιο ( 4.5 δευτερόλεπτα με το PDK) και έχουν τελική ταχύτητα τα 275 χλμ/ώρα. Το 718 Τ μπορεί να μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα με την βασική έκδοση, αλλά το αμάξωμά του είναι 20 χιλιοστά χαμηλότερο χάρη στο Porsche Active Suspension Management, ενώ είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα διαφορικό που «κλειδώνει» και την τεχνολογία torque vectoring.
Εξωτερικά οι αλλαγές είναι διακριτικές, με το 718 Τ να ξεχωρίζει χάρη στα μαύρα καλύμματα καθρεπτών, τις ανθρακί ζάντες 20 ιντσών και τις μαύρες απολήξεις εξατμίσεων.
Οι αλλαγές στο εσωτερικό είναι πιο εμφανείς καθώς βλέπουμε το sport τιμόνι και μαύρα sport καθίσματα, με το «718» κεντημένο στο προσκέφαλο. Τα εξαρτήματα στο εσωτερικό είναι βαμμένα γυαλιστερά μαύρα, και τα χερούλια των πορτών έχουν αντικατασταθεί με λουριά, με σκοπό να ελαχιστοποιηθεί το βάρος.
Η μεγαλύτερη διαφορά στο εσωτερικό είναι η απουσία της οθόνης από την κεντρική κονσόλα, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο είναι πολύ ελαφρύτερο. Φυσικά οι αγοραστές έχουν την επιλογή να προσθέσουν ξανά την οθόνη, μέσα από τον προαιρετικό εξοπλισμό, αλλά χωρίς επιπλέον κόστος.
Η Porsche δεν έχει ανακοινώσει τις τιμές των νέων της εκδόσεων για την Ελληνική αγορά, αν και δήλωσε πώς η 718 Τ θα είναι περίπου 5-10% ακριβότερη από μία αντίστοιχα εξοπλισμένη 718. Στην Γερμανία, το 718 Boxter T ξεκινά από 65.070 ευρώ και το 718 Cayman T από 63.047 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των φόρων.
https://youtu.be/YtZskFSTNbM
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]