Η ακεραιότητα, η κοινωνία, η χώρα, οι εργαζόμενοι και το περιβάλλον αποτελούν τους πέντε πυλώνες για τη Mercedes-Benz Ελλάς, η οποία εστιάζει σε αυτούς και τους άμεσα εμπλεκόμενους με αυτούς κοινωνικούς εταίρους, δρώντας με αίσθημα υπευθυνότητας απέναντί τους.
O απολογισμός αφορά στην περίοδο Ιανουάριος-Δεκέμβριος 2017 και περιέχει όλες τις δραστηριότητες της Mercedes-Benz Ελλάς στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων των δραστηριοτήτων της στον τομέα των οικονομικών υπηρεσιών, ενώ έχει συνταχθεί με βάση τις οδηγίες GRI Standards σε επίπεδο συμφωνίας «Core».
Σε αυτόν περιγράφονται τα πιστεύω, τα προγράμματα και οι στόχοι που σχετίζονται με την υπεύθυνη λειτουργία της εταιρείας και την ενσωμάτωση των αρχών της εταιρικής υπευθυνότητας στην καθημερινή της λειτουργία.
Ξεκινώντας, αναφέρεται στην ακεραιότητα του απολογισμού. Η εταιρεία διαθέτει 5 τομείς εταιρικής υπευθυνότητας και 10 ομάδες κοινωνικών εταίρων. Κάνει αναφορά σε συνολικά 195 ποσοτικούς δείκτες αποτελεσμάτων, εκ των οποίων οι 66 καλύπτουν δείκτες GRI, ενώ συμπεριλαμβάνει 31 μελλοντικούς στόχους που σχετίζονται με την υπεύθυνη λειτουργία της εταιρείας.
Προχωρώντας στον τομέα της χώρας, η εταιρεία δήλωσε πως ο κύκλος εργασιών της ανήλθε στα 153,9 εκατομμύρια ευρώ και το σύνολο των πληρωμών στους εργαζομένους της ήταν 8,7 εκατομμύρια ευρώ. Έχει 5 βασικούς τομείς χορηγιών και 1347 προμηθευτές, διαθέτοντας το 92% του συνολικού προϋπολογισμού αγορών σε εγχώριους προμηθευτές. Τέλος απέδωσε πάνω από 39 εκατομμύρια ευρώ σε οικονομική αξία για την κοινωνία.
Στον τομέα των εργαζομένων, η Mercedes-Benz Ελλάς δήλωσε ότι απασχολεί 192 υπαλλήλους, με το 27% αυτών να είναι γυναίκες. Όσον αφορά τους πελάτες, μετά από 5.031 ταξινομήσεις οχημάτων για το 2017, παρουσίασε αύξηση στους δείκτες ικανοποίησης πελατών για τα επιβατικά αυτοκίνητα και τα επαγγελματικά οχήματα κατά 0,9% και 5,5% αντίστοιχα, σε σχέση με το 2016.
Διατήρησε επίσης το ποσοστό των παραπόνων προς το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών που επιλύθηκαν στο 99%, ενώ η εταιρεία δεν δέχθηκε κανένα παράπονο για θέματα προστασίας προσωπικών δεδομένων, περιβάλλοντος ή παραπλανητικής διαφήμισης.
Τέλος σε ότι έχει να κάνει με τον τομέα του περιβάλλοντος, η εταιρεία δήλωσε πως επένδυσε 40.000€ για την διαχείριση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.
Παράλληλα μείωσε τη συνολική κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας κατά 2,8% σε σχέση με το 2016. Τέλος, ο όμιλος Daimler έχει μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του στόλου νέων επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη κατά 10,7% και 10% αντίστοιχα (μέσα στα τελευταία πέντε χρόνια), σε 125 και 197 γραμμάρια CO2/km αντίστοιχα.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]