Ίσως επειδή σε αυτά τα κορεάτικα αυτοκίνητα τα πάντα έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν τη ζωή ευκολότερη για όσους βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Το Tucson επιβεβαιώνει αυτή την προσέγγιση και οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της ανανέωσής του, το καθιστούν ακόμα πιο εύχρηστο.
Εξωτερικά, το μάτι πέφτει πάνω στις ελαφριές αισθητικές παρεμβάσεις στο μπροστινό μέρος και στην ουρά, οι οποίες έχουν ανανεώσει την ευχάριστη γραμμή του σχεδιαστή Nicola Danza.
Στο εσωτερικό, από την άλλη, ξεχωρίζει το νέο ταμπλό το οποίο φιλοξενεί την τελευταία έκδοση του συστήματος πολυμέσων της Hyundai, που, ακολουθώντας την τελευταία τάση, μοιάζει με tablet τοποθετημένο στο κέντρο του ταμπλό.
Η πιο σημαντική καινοτομία του Tucson είναι ο νέος diesel 1.6 λίτρων απόδοσης 136 ίππων της οικογένειας Smart Stream. Από τα πρώτα κιόλας λεπτά λειτουργίας αναγνωρίζεις τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της λειτουργίας του που τον καθιστούν αθόρυβο και προοδευτικό, αλλά όχι ιδιαίτερα ισχυρό.
Διαθέτει, εν ολίγοις, ένα χαρακτήρα που ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία του κορεάτικου SUV. Επιπλέον υποστηρίζεται άρτια από το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο παρέχει γρήγορες αλλαγές σχέσεων, έτσι ώστε το αυτοκίνητο να ανταποκρίνεται χωρίς καθυστέρηση στο πάτημα του γκαζιού.
Είναι σαφές ότι το Tucson δεν είναι ένα αυτοκίνητο κατάλληλο για δυναμική οδήγηση. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σχετικά μαλακή (προς όφελος της άνεσης) ενώ το τιμόνι, παρόλο που είναι πλέον έτη φωτός μακριά από τα κορεάτικα μοντέλα του παρελθόντος, δεν μπορεί να θεωρηθεί κορυφαίο όσον αφορά στην ακρίβεια και στην προοδευτικότητα.
Σε κάθε περίπτωση, η ασφάλεια δεν τίθεται ποτέ υπό αμφισβήτηση, με το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας παρεμβαίνει πάντα με τρόπο συνεπή και αποτελεσματικό (αν και μερικές φορές λίγο απότομο) για να κρατήσει το αυτοκίνητο στην καθορισμένη τροχιά.
Συνεπώς, το νέο Tucson ανταποκρίνεται ευχάριστα στους χαλαρούς ρυθμούς. Με αυτόν τον τρόπο παραμένει και η κατανάλωση εντός λογικών ορίων.
Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ (376 λίτρα) περιορίζεται από το ύψος των 42 εκατοστών (από το επίπεδο φόρτωσης έως την εταζέρα) και είναι χαμηλότερη από τον μέσο όρο της κατηγορίας. Αυτό οφείλεται στην παρουσία του εφεδρικού τροχού στον χώρο κάτω από το πάτωμα.
Από την άλλη, ρίχνοντας τα καθίσματα από τους μοχλούς στο πλάι, είναι δυνατή η φόρτωση αντικειμένων μήκους μέχρι 191 εκ. Το φινίρισμα είναι ικανοποιητικό, αλλά τα σκληρά πλαστικά είναι επιρρεπή σε φθορές.
Από το Quattroruote
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]