Εξωτερικά, η νέα 3-Series δείχνει σαν μία «συρρικνωμένη» BMW 5-Series. Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, είναι 85 χιλιοστά μακρύτερη, με μήκος 4.709 χιλιοστά, ενώ επίσης είναι 16 χιλιοστά πιο φαρδιά, φτάνοντας τα 1.827 χιλιοστά. Παράλληλα, το μεταξόνιο είναι πλέον 2.851 χιλιοστά (αυξήθηκε κατά 41 χιλιοστά), το μακρύτερο στην κατηγορία του. Γενικότερα βλέπουμε ένα πιο επιθετικό εξωτερικό σχεδιασμό και νέα μεγάλη μάσκα στον εμπρός προφυλακτήρα.
Η βασική έκδοση διαθέτει LED φώτα, ρυθμιζόμενο εσωτερικό φωτισμό, κάμερα οπισθοπορείας, δερμάτινο τιμόνι, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία οθόνη 8,8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Οι ζάντες είναι 17 ιντσών ενώ μεγαλύτερου μεγέθους ζάντες υπάρχουν στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Η Sport έκδοση προσθέτει μαύρες γυαλιστερές εξωτερικές και εσωτερικές λεπτομέρειες, ζάντες 18 ιντσών. Στο εσωτερικό τοποθετούνται Sport θερμαινόμενα καθίσματα και Vernasca δέρμα.
Η κορυφαία έκδοση, η M-Sport Line, διαθέτει M-Sport δερμάτινο τιμόνι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών «BMW Live Cockpit Professional» είναι στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης, δίπλα στην οθόνη 10,3 ιντσών στην κεντρική κονσόλα, με το νέο λειτουργικό σύστημα της BMW, το ID7.
Όλες οι εκδόσεις της νέας γενιάς θα έχουν ως μέρος του βασικού εξοπλισμού το «Active Guard Plus», ένα σύστημα ασφαλείας που περιέχει λειτουργίες όπως ενημέρωση για τα όρια ταχύτητας, ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, ειδοποίηση για κίνδυνο ατυχήματος με αυτόματο φρενάρισμα και cruise control.
Το heads-up display είναι μέρος του πακέτου «Technology», και υπόσχεται αναβαθμισμένα γραφικά και 70% μεγαλύτερη επιφάνεια προβολής. Άλλη μία καινοτομία της νέας γενιάς είναι το «Intelligent Personal Assistant», ένα σύστημα που ενεργοποιείται λέγοντας «Hey BMW», το οποίο «μαθαίνει» τις προτιμήσεις του οδηγού για κλιματισμό ή τους συχνούς προορισμούς του στον χάρτη, και προσαρμόζει ρυθμίσεις και λειτουργίες ώστε να τον διευκολύνει. Για να γίνει πιο προσωπική η εμπειρία, η εταιρεία δίνει την επιλογή στους αγοραστές να «ονομάσουν» το σύστημα (για παράδειγμα Charlie ή Joey).
Όλα τα μοντέλα θα εξοπλίζονται με τον 4-κύλινδρο TwinPower Turbo κινητήρα 2 λίτρων, εκτός από το 330d, το οποίο διαθέτει έναν καινούργιο κινητήρα 6 κυλίνδρων. Ο κινητήρας βενζίνης του 330i αποδίδει 258 ίππους και 400Nm ροπής. Τον ίδιο κινητήρα 2 λίτρων διαθέτει και το 320i, αλλά στην περίπτωση του αποδίδει 184 ίππους και 300Nm ροπής.
Η τεχνολογία TwinPower Turbo χρησιμοποιήθηκε και στους κινητήρες πετρελαίου της εταιρείας, με τα 318d, 320d και 320d xDrive να διαθέτουν διαφορετικές εκδοχές του ίδιου κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 190 ίππους και 400Nm ροπής στο 320d και 150 ίππους με 320Nm ροπής στο 318d.
Η κορυφαία έκδοση πετρελαίου, η 330d, εξοπλίζεται τον 3λιτρο εξακύλινδρο κινητήρα με απόδοση 265 ίππους και 580Nm ροπής, επιτυγχάνοντας την επιτάχυνση από την στάση στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 5,5 δευτερόλεπτα. Το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων Steptronic είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού στις 330d και 330i, ενώ οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν το Steptronic Sport κιβώτιο, με ταχύτερες αλλαγές και την δυνατότητα χρήσης Launch Control.
Το καλοκαίρι του 2019 θα προστεθεί το plug-in υβριδικό 330e στην γκάμα της σειράς 3, όπως επίσης και τα M340i και M340i xDrive, με έναν νέο εξακύλινδρο κινητήρα.
Οι τιμές στην Ελλάδα ξεκινούν από 49.550€ για την 330i και από 52.720€ για την 320d xDrive.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]