Το νέο Kodiaq RS, με μόνιμη τετρακίνηση, θα διατίθεται και ως 7θέσιο ενώ θα «φορά» ένα τετρακύλινδρο, δίλιτρο twin-turbo κινητήρα diesel, ο οποίος θα αποδίδει 240 ίππους με τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 500 Nm και διαθέτει 7 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης. Πρόκειται για τον ισχυρότερο κινητήρα diesel που έχει παρουσιάσει ποτέ η τσέχικη εταιρεία.
Οι προφυλακτήρες έχουν επανασχεδιαστεί. «φορά» ζάντες 20 ιντσών –πίσω από τις οποίες βλέπουμε δίσκους φρένων 17 ιντσών – και υπάρχουν μαύρες λεπτομέρειες στο εξωτερικό. Στην καμπίνα, δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές από τις υπόλοιπες εκδόσεις του Kodiaq.
Η βασική αλλαγή είναι τα σπορ καθίσματα με επένδυση alcantara και οι κόκκινες ραφές σε αυτά και το τιμόνι. Για να δείχνει premium, έχει χρησιμοποιηθεί εκτεταμένα πλαστικό που φαίνεται σαν να είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα.
Η εταιρεία, στη συγκεκριμένη έκδοση, παρουσιάζει το hi-tech συστημα φώτων LED και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων Virtual Cockpit που έχει στο βασικό εξοπλισμό του.
Επίσης, τοποθέτησε για πρώτη φορά σε μοντέλο της το Dynamic Sound Boost. Πρόκειται για ένα εξελιγμένο σύστημα που χρησιμοποιεί δεδομένα από την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του αυτοκινήτου και μεταβάλει ή ενισχύει τον ήχο του κινητήρα ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλέξει ο οδηγός.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]