Η εμφανέστερη διαφορά είναι το ύψος του. Η εταιρεία ύψωσε το Sprinter κατά 155 χιλιοστά στο μπροστινό και 135 χιλιοστά στο πίσω μέρος, με την γωνία προσέγγισης να είναι πλέον στις 26 μοίρες. Μπορεί να μην είναι «καθαρόαιμο off-roader», αλλά αυτά τα νούμερα είναι εντυπωσιακά σε ένα βαν τέτοιου μεγέθους.
Το νέο σύστημα επιλεκτικής τετρακίνησης μπορεί να αλλάξει ρύθμιση σε ταχύτητες μέχρι και 10 χλμ/ώρα μέσω ενός διακόπτη στην κονσόλα. Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, το σύστημα «στέλνει» το 35% της ροπής στους μπροστινούς και το υπόλοιπο 65% στους πίσω τροχούς.
Μπορεί να μην είναι «καθαρόαιμο off-roader», αλλά αυτά τα χαρακτηριστικά είναι εντυπωσιακά σε ένα βαν τέτοιου μεγέθους. Ως αποτέλεσμα των νέων αναρτήσεων και της τετρακίνησης, το βάρος αυξήθηκε κατά 140 κιλά.
Επιπρόσθετα των παραπάνω αναβαθμίσεων, τοποθετήθηκε ένα σύστημα ESP το οποίο προσαρμόζεται αυτόματα στις συνθήκες οδήγησης και έχει ρυθμιστεί ειδικά για το τετρακίνητο βαν, ενσωματώνοντας το ηλεκτρονικό πρόγραμμα πρόσφυσης 4ETS (που καταφέρνει μιμείται το αποτέλεσμα τριών κλειδωμένων διαφορικών, χρησιμοποιώντας τα φρένα).
Μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού θα είναι η επιλογή κιβωτίου με κοντές σχέσεις μετάδοσης, για αυξημένη πρόσφυση.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]