Όπως και η Coupe έκδοση, η Spider έχει τα χαρακτηριστικά φώτα και τον σχεδιασμό του προφυλακτήρα της σειράς 720S. Η μεγάλη διαφορά είναι η αναδιπλούμενη οροφή, η οποία αποτελείται από μόνο ένα πάνελ, κατασκευασμένο από ανθρακονήματα.
Η εταιρεία δήλωσε πως το νέο μοντέλο της είναι το «supercar με την ταχύτερα αναδιπλούμενη οροφή», η οποία μπορεί να ανοίξει ή να κλείσει σε μόλις 11 δευτερόλεπτα, ενώ μπορεί να λειτουργεί σε ταχύτητες έως και 50 χλμ/ώρα.
Μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού του νέου μοντέλου είναι μία οροφή φτιαγμένη από «ηλεκτροχρωματικό γυαλί», η οποία μεταβάλλεται από μαύρη οροφή σε πλήρως διάφανη με το πάτημα ενός κουμπιού, και ξαναγίνεται «φιμέ» αυτόματα όταν το αυτοκίνητο σβήσει.
Μία νέα προσθήκη για την 720S Spider είναι ότι η αεροτομή της πλέον ρυθμίζεται σε διαφορετικές θέσεις, ανάλογα με το αν η οροφή είναι ανοιχτή ή κλειστή.
Για να ολοκληρωθεί η νέα εμφάνιση, παρουσιάστηκαν νέες ζάντες, με διαστάσεις 19 ή 20 ιντσών, με την επιλογή Pirelli P Zero ή Pirelli P Zero Corsa στα λάστιχα.
Όπως όλες οι Mclaren, το σασί από ανθρακονήματα είναι τόσο στιβαρό, που ο κατασκευαστής δεν χρειάστηκε να κάνει αλλαγές για την Spider έκδοση. Η εταιρεία όμως πρόσθεσε μερικά υποστηρικτικά μέρη από ανθρακονήματα, για αυξημένη ασφάλεια στην περίπτωση που το αυτοκίνητο ανατραπεί. Αυτά τα πρόσθετα μέρη είναι νέα και σχεδόν 7 κιλά ελαφρύτερα από αυτά που χρησιμοποιούσε μέχρι τώρα η εταιρεία.
Μιλώντας για κιλά, η 720S Spider ζυγίζει 1.332 κιλά, δηλαδή μόνο 50 κιλά περισσότερα από την Coupe, με την McLaren να δηλώνει ότι το αυτοκίνητο τους είναι 88 κιλά ελαφρύτερο από το αντίστοιχο του ανταγωνιστή τους (χωρίς όμως να τον αποκαλύπτουν).
Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος 4.4 λίτρων twin-turbo V8, με απόδοση 710 ίππους και 769Nm ροπής. Η επιτάχυνση από την στάση στα 100 χλμ/ώρα διαρκεί 2,8 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα είναι 341 χλμ/ώρα, αλλά με ανοιχτή την οροφή περιορίζεται στα 325 χλμ.ώρα.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]