Από τις φωτογραφίες που ήρθαν στην επιφάνεια, βλέπουμε εξωτερικά έναν πολύ πιο επιθετικό σχεδιασμό από αυτόν του προκατόχου του, διαθέτοντας την κυψελώδη μπροστινή μάσκα, και έναν νέο εμπρός προφυλακτήρα, όμοιο με αυτόν που προσφέρεται στα Focus ST-Line, ενώ επίσης ο εμπρός διάχυτης είναι εμφανώς μεγαλύτερος.
Προχωρώντας προς το πίσω μέρος, βλέπουμε ολοκαίνουργιες πλαϊνές ποδιές και μαύρα γυαλιστερά χερούλια στις πόρτες του οχήματος, ενώ επίσης παρατηρούμε νέες ελαφρύτερες ζάντες οι οποίες συνοδεύονται από φρένα υψηλών επιδόσεων με κόκκινες δαγκάνες.
Στο πίσω μέρος, συνεχίζεται ο χρωματισμός δύο τόνων, με την αεροτομή και τον πίσω διαχύτη να είναι και αυτοί βαμμένοι σε γυαλιστερό μαύρο. Οι σχεδιαστές επανασχέδιασαν ελαφρώς τον πίσω προφυλακτήρα, ο οποίος πλέον έχει δύο συμμετρικές εξατμίσεις.
Στο εσωτερικό δεν υπήρξαν δραματικές αλλαγές. Το νέο μοντέλο θα εξοπλίζεται με καθίσματα τύπου bucket, από την εταιρεία Recaro, με το σήμα «ST» να είναι ραμμένο στα προσκέφαλα των θέσεων.
Το νέο ST θα χρησιμοποιεί τον ίδιο τετρακύλινδρο Ecoboost κινητήρα 2.3 λίτρων, που μέχρι τώρα είχαμε δει στο Mustang και στο Focus RS. Η ακριβής δύναμη του κινητήρα δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, αλλά θα είναι σίγουρα λιγότερη των 345 ίππων του Focus RS, διότι θα παραμετροποιηθεί για να ταιριάζει στην μπροσθιοκίνητη έκδοση, σε συνδυασμό με τις νέες αναρτήσεις που σχεδιάστηκαν για το ST.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]