Το αμάξωμα από ανθρακονήματα, δεν έχει πάνω του βερνίκι ή κάποια άλλη προστατευτική επίστρωση. Η εταιρεία είναι τόσο αφοσιωμένη στο «γυμνό» design, που αφαίρεσαν μέχρι και την εποξειδική επικάλυψη που συνήθως καλύπτει το ανθρακόνημα.
Αυτή η διαδικασία έγινε με γυάλισμα στο χέρι, με την Koenigsegg να τονίζει ότι αυτή είναι μία πολύ ευαίσθητη διαδικασία, καθώς «ακόμη και ένα πέρασμα παραπάνω είναι αρκετό για να καταστρέψει την εμφάνιση της ορατής ύφανσης του ανθρακονήματος».
Η Σουηδοί δήλωσαν ότι με αυτόν τον τρόπο δίνουν στο Regera ένα νέο επιβλητικό στυλ, ενώ επίσης σημείωσαν ότι το αυτοκίνητο είναι παγωμένο όταν το ακουμπάει ένας άνθρωπος, διότι αγγίζει το ανθρακόνημα και όχι κάποια επικάλυψη ή βερνίκι.
Ακόμη και αν ακούγεται ευαίσθητο και «εύθραυστο», το γυμνό ανθρακόνημα μπορεί να αντέξει ακόμη και σε ακραίες καιρικές συνθήκες, με την εταιρεία να αναφέρει πως έχουν εκθέσει πολλά δείγματα σε υπερβολική ζέστη και ήλιο, αλλά και σε παγωμένες και υγρές συνθήκες, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Μετά τις παραπάνω δοκιμές, η Koenigsegg αισθάνθηκε αρκετά άνετη ώστε να χρησιμοποιήσει το γυμνό ανθρακόνημα σε ολόκληρο το αυτοκίνητο.
Η απουσία μπογιάς και βερνικιού ή κάποιας προστατευτικής επίστρωσης, κάνουν το Regera 20 κιλά ελαφρύτερο από ένα αντίστοιχο βαμμένο. Η Koeningsegg δήλωσε επίσης ότι με το γυμνό ανθρακόνημα, το αυτοκίνητο είναι πολύ λιγότερο ευαίσθητο σε πετραδάκια και αιχμηρά αντικείμενα που προκαλούν γρατζουνιές.
Σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Christian von Koenigsegg: Είναι πολύ συνηθισμένο ένας αγοραστής να επιλέγει το αυτοκίνητο του να έχει μέρη από εκτεθειμένο ανθρακόνημα.
Είναι ένα πανέμορφο υλικό αισθητικά και οι πελάτες μας επιδιώκουν να το δείχνουν. Με το KNC, αναβαθμίζεται η ιδέα του εκτεθειμένου ανθρακονήματος, και πάει σε άλλο επίπεδο, αποκαλύπτοντας μία όμορφη λάμψη και ένα «μεταξένιο» φινίρισμα.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]