Μπορεί να είναι μικρό, αλλά είναι σε θέση να προσφέρει (μέσω λύσεων όπως το μετακινούμενο πίσω κάθισμα) μια ευελιξία που το καθιστά κατάλληλο για νεαρές οικογένειες. Εξάλλου, οι νεοσυσταθείσες οικογένειες, με ένα μικρό παιδί ενδεχομένως (και όχι οι single) είναι η βασική ομάδα στόχος του T-Cross, όπως διευκρινίζει ο Felix Kaschuetzke, υπεύθυνος μάρκετινγκ και πωλήσεων της σειράς Small.
Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο λιγότερο στιλάτο από το T-Roc, πιο πρακτικό, επικεντρωμένο στην ουσία, με τιμή εκκίνησης που ενδεικτικά, στη Γερμανία, θα είναι κάτω από 18.000 ευρώ. Επομένως, δεδομένου ότι το Polo, με το οποίο μοιράζεται την πλατφόρμα MQB A0 στην αντίστοιχη βασική έκδοση − δηλαδή με κινητήρα 1.0 λίτρων απόδοσης 95 ίππων- κοστίζει 17.350 ευρώ, η διαφορά ανάμεσα στις δύο γραμμές προϊόντων είναι περίπου 1.000 ευρώ.
Ας δώσουμε όμως τον λόγο στον υπεύθυνο πωλήσεων και μάρκετινγκ. «Με ελάχιστα μεγαλύτερες διαστάσεις από το Polo − 5 εκατοστά σε μήκος και 11 σε ύψος – συνεπώς με ένα μέγεθος που κάνει την αναζήτηση πάρκινγκ στην πόλη σχετικά εύκολη, το T-Cross προσφέρει άφθονη πρακτικότητα και ευελιξία.
Συγκεκριμένα, το πορτμπαγκάζ του είναι κατά 34 λίτρα πιο ευρύχωρο από του Polo, φτάνοντας συνολικά τα 385 λίτρα (όπως και του Golf), αλλά τα πίσω συρόμενα καθίσματα κατά τον διαμήκη άξονα, με εμβέλεια 14 εκ., διευρύνουν τη χωρητικότητά του στα 455 λίτρα (περισσότερο από ένα T-Roc).
Επιπλέον, ξεκινώντας από το ενδιάμεσο προφίλ, η πλάτη του συνοδηγού πέφτει για να διευκολύνει τη μεταφορά μεγάλων αντικειμένων». Για να είμαστε ωστόσο σαφείς, όταν το πίσω κάθισμα μεταφέρεται εντελώς μπροστά, δεν υπάρχει πλέον χώρος για τα πόδια – υπάρχει όμως αρκετός χώρος για να τοποθετηθεί ένα παιδικό κάθισμα, καλύπτοντας εν πολλοίς τις ανάγκες του target group στο οποίο απευθύνεται.
Οι κινητήρες είναι δανεικοί από το Polo, από τον τρικύλινδρο 1.0 TFSI απόδοσης 95 και 115 ίππων έως τον τετρακύλινδρο diesel 1.6 απόδοσης 95 ίππων, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο ή κιβώτιο DSG. Μέχρι το τέλος του 2019, θα προστεθεί ο TDI 1.6 150 ίππων, μόνο με το αυτόματο κιβώτιο DSG. Τρία θα είναι συνολικά τα προφίλ και θα διαθέτουν πλούσιο εξοπλισμό. Στάνταρ σε όλα, μεταξύ άλλων, θα είναι η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας. Οι πωλήσεις του T-Cross αναμένεται να ξεκινήσουν την άνοιξη του 2019.
Από το Quattroruote
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]