Το νέο μοτέρ προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος (με 140 και 160 ίππους) με μειωμένες καταναλώσεις καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές CO2. Ειδικότερα, η έκδοση των 160 ίππων συνδυάζεται και με ένα νέο, επτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT), που για πρώτη φορά τοποθετείται σε μοντέλο Nissan.
H συγκεκριμένη έκδοση, παρέχει μια πιο σπορ και πιο άμεση δυναμική εμπειρία οδήγησης, βελτιωμένη απόδοση στην εκκίνηση από στάση, καθώς και βέλτιστη γραμμική απόδοση της ισχύος.
Παράλληλα, ο νέος κινητήρας 1,3 λίτρων παρουσιάζει τρεις αποδόσεις ροπής. Η έκδοση με τους 140 ίππους έχει μέγιστη ροπή στα 240 Nm ενώ η έκδοση με τους 160 ίππους και το χειροκίνητο κιβώτιο έχει ροπή 260 Nm.
Τέλος, η έκδοση με τους 160 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο παρουσιάζει την υψηλότερη ροπή από όλες (270 Nm). Όλες οι εκδόσεις είναι προσθιοκίνητες και ανταποκρίνονται στο νέο πρότυπο εκπομπών Euro 6d-Temp.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Αξίζει να σημειωθεί πως ο νέος κινητήρας θα αντικαταστήσει τους ήδη υπάρχοντες βενζινοκινητήρες στα 1,2 λίτρα με τους 115 ίππους και στα 1,6 λίτρα με 163 ίππους.
Επίσης ενδιαφέρον είναι και το διάστημα τακτικής συντήρησης του κινητήρα, όπου η αλλαγή λιπαντικών έχει επεκταθεί από τα 20.000 χλμ στα 30.000 χλμ.
Τέλος, για πρώτη φορά σε κινητήρα ευρείας παραγωγής της Nissan, εφαρμόζεται η τεχνολογία επίστρωσης κυλίνδρων Plasma. Mια λεπτή μεμβράνη πολύ σκληρού χάλυβα ψεκάζεται στα τοιχώματα των κυλίνδρων, για να βελτιωθεί η απαγωγή θερμότητας από τους θαλάμους καύσης.
Εκτός από την σημαντική εξοικονόμηση βάρους, η τεχνική αυτή μειώνει σημαντικά τις ανεξέλεγκτες προαναφλέξεις, κάνοντας εφικτή την αύξηση του λόγου συμπίεσης για μεγαλύτερη θερμοδυναμική απόδοση. Λόγω της επίστρωσης plasma, έχει μειωθεί κατά 1% η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]