Ξεκινώντας, η εταιρεία δημιούργησε ένα νέο κιτ αναρτήσεων, το οποίο χαμηλώνει το ύψος του αυτοκινήτου κατά 25 χιλιοστά εμπρός και 15 χιλιοστά πίσω, με σκοπό να βελτιώσει τις ικανότητες του αυτοκινήτου στο δρόμο.
Στο εξωτερικό του αυτοκινήτου, έχουμε προσθήκη πολλών εξαρτημάτων με σκοπό την βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής και της ισορροπίας του αυτοκινήτου. Στο πίσω μέρος υπάρχει μία νέα αεροτομή και ανασχεδιασμένος πίσω διάχυτης, στα πλαϊνά υπάρχουν νέες ποδιές, ενώ μπροστά τοποθετούνται νέος διάχυτης, νέα πλαϊνά φτερά και νέα καλύμματα για τις εισαγωγές. Όλα τα παραπάνω εξαρτήματα θα είναι φτιαγμένα από ανθρακονήματα.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Στην παρουσίαση του αυτοκινήτου, κάποια από τα εξαρτήματα θα είναι από υαλοβάμβακα αντί για ανθρακονήματα, διότι η εταιρεία θεωρεί ότι δεν θα προλάβει να παράγει όλο το πακέτο της μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου.
Εσωτερικά υπάρχουν μικρές αλλαγές, με την προσθήκη λίγων αξεσουάρ αλουμινίου όπως πετάλια, θήκη κλειδιού και shift paddles.
Τελευταία προσθήκη στο εξωτερικό είναι οι «Carbon Sport» απολήξεις εξατμίσεων, με την διάμετρο της κάθε μιας να είναι 105 χιλιοστά.
Μηχανικά, αναβαθμίστηκαν και οι δύο κινητήρες της σειράς 8. Η 850i xDrive αποδίδει πλέον 591 ίππους (από 523) και 100Nm παραπάνω, αποδίδοντας συνολικά 850Nm ροπής. Παράλληλα, ο πετρελαιοκινητήρας της 840d αποδίδει μετά την αναβάθμιση 374 ίππους (από 315) και 780Nm (από 680).
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]