Η εταιρεία τόνισε ότι το GT R PRO δημιουργήθηκε χάρη στη τεχνογνωσία που έχουν αποκτήσει μέσα από τους αγώνες GT3 και GT4. Τα τέσσερα βασικά σημεία τα οποία κάνουν το GT R PRO να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις είναι οι αναρτήσεις, η αεροδυναμική, το χαμηλότερο βάρος και η διαφορετική εμφάνιση.
Οι μηχανικοί στο Affalterbach ανέπτυξαν νέες πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μόνο για το συγκεκριμένο μοντέλο. Τα κεραμικά δισκόφρενα είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού και οι νέες ελαφριές AMG Performance 5-ακτινών σφυρήλατες ζάντες θα διατίθενται αποκλειστικά στο χρώμα Titanium Grey. Καλύπτοντας το κάτω μέρος του αυτοκινήτου με μία επιφάνεια από ανθρακονήματα, ο κατασκευαστής υπόσχεται στιβαρότερη και πιο σταθερή αίσθηση.
Εξωτερικά, έχουν γίνει πολλές διακριτικές αλλαγές για να βελτιωθεί η αεροδυναμική του αυτοκινήτου και να μεγιστοποιηθεί η πρόσφυση. Στον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα τοποθετήθηκαν αεροδυναμικά βοηθήματα από ανθρακόνηματα και νέες εσοχές για να περνάει ο αέρας ώστε να μεγιστοποιηθεί η πρόσφυση στους μπροστινούς τροχούς.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Μέρος του βασικού εξοπλισμού είναι επίσης και το Carbon Package με μέρη όπως τους καθρέφτες, την αεροτομή, και τον πίσω διαχύτη να είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.
Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος 4.0 λίτρων twin-turbo V8 με 577 ίππους που έχει και
το «απλό» AMG GT R, και πρόσφατα έκανε τον γύρο του Nürburgring σε 7 λεπτά και 4 δευτερόλεπτα.
Μαζί με το νέο μοντέλο, αναβαθμίστηκε όλη η γκάμα των 2θυρων AMG. Στο εσωτερικό υπάρχει νέο AMG Performance τιμόνι, ανανεωμένος πίνακας οργάνων και μία μεγαλύτερη κονσόλα, εμπνευσμένη από το 4-πορτο AMG GT. Επίσης προστέθηκε το νέο πρόγραμμα οδήγησης AMG DYNAMICS και Track Pack, ενώ εξωτερικά άλλαξε το σχήμα των απολήξεων στις εξατμίσεις.
Η Mercedes-AMG δεν έδωσε πληροφορίες για την τιμή ή για το πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή των νέων μοντέλων.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]