Ο 3κύλινδρος 1.000άρης των 115 ίππων διαθέτει διπλό μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και πολλαπλή εξαγωγής ενσωματωμένη στην κεφαλή για καλύτερη διαχείριση των καυσαερίων και μικρότερο βάρος. Το intercooler είναι ενσωματωμένο στην εισαγωγή, έτσι ώστε να περιοριστούν οι απώλειες κατά τη διαδρομή που ακολουθεί ο αέρας μέχρι να φτάσει στο θάλαμο καύσης.
Ο ήχος με το χαρακτηριστικό κροτάλισμα, ιδίως χαμηλά, προδίδει τον αριθμό των κυλίνδρων, αλλά συνολικά η χροιά του είναι ήπια, σχεδόν διασκεδαστική. Τραβά χωρίς κομπιάσματα από τις 1.000 στροφές και αποκρίνεται ικανοποιητικά στο γκάζι. Το 6άρι κιβώτιο έχει σωστή κλιμάκωση, με αποτέλεσμα να μπορείς να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τη ροπή των 20,4 χλγρμ. Ο επιλογέας είναι ακριβής και θετικός στο κούμπωμα, χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερη δύναμη. Η κατανάλωση κυμάνθηκε γύρω στα 7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Προσοχή μην σας «γδάρουν» οι νέες κάμερες: H συνήθεια πολλών οδηγών που θα κοστίζει ακριβά!
Στο δρόμο, έχουμε το Leon που όλοι αγαπήσαμε. Μικρές κλίσεις αμαξώματος, γρήγορο τιμόνι, αξιομνημόνευτη επικοινωνία με τον χρήστη που συνήθως είναι ή αισθάνεται νέος, πολύ καλές επιδόσεις. Από 16.540 ευρώ με απόσυρση, σαφώς και εγκρίνουμε…
Γιάννης Τσιρογιάννης