Το Gladiator θα προσφέρεται με τέσσερα διαφορετικά πακέτα εξοπλισμού, τα Sport, Sport S, Overland και Rubicon, με το τελευταίο να είναι το πιο συγκεντρωμένο σε off-road, εξοπλισμένο με αμορτισέρ αλουμινίου από την εταιρία Fox Shocks, πλευρικές ράβδους σε όλο το μήκος του αυτοκινήτου, και λάστιχα λάσπης 33 ιντσών, όπως επίσης δίνεται η επιλογή προφυλακτήρων από ατσάλι.
Το πλαίσιο του αυτοκινήτου είναι 5,18 μέτρα, 787 χιλιοστά μακρύτερο από το Wrangler Unlimited και έχει αυξηθεί η απόσταση μεταξύ μπροστινών και πίσω τροχών, ώστε να μπορεί να υποστηριχθεί η ανοιχτή καρότσα. Η έκδοση Rubicon απέχει 282 χιλιοστά από το έδαφος, με μέγιστη γωνία προσέγγισης τις 43,6 μοίρες.
Συγκρίνοντας το με το Wrangler, to JT έχει μεγαλύτερους άξονες, φρένα, ρόδες και ανασχεδιασμένη πίσω ανάρτηση για καλύτερες επιδόσεις και βελτιωμένη ικανότητα ρυμούλκησης. Όπως είχε ανακοινωθεί και νωρίτερα μέσα στην χρονιά, το ωφέλιμο βάρος θα είναι 725 κιλά και θα μπορεί να ρυμουλκήσει 3.470 κιλά.
Προς το παρόν, ο μόνος διαθέσιμος κινητήρας θα είναι ο 3.6 λίτρων κινητήρας που έχει αναπτύξει η Pentastar, με απόδοση 285 ίππους και 352 Nm. Υπάρχει επιλογή μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων ή αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, που δίνουν κίνηση και στους 4 τροχούς. Η έκδοση με κινητήρα πετρελαίου αναμένεται να ανακοινωθεί το 2020.
Εξωτερικά, το νέο pick-up είναι το μοναδικό όχημα στην κατηγορία του που διαθέτει αφαιρούμενες πόρτες και οροφή, ενώ μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού είναι το αναδιπλούμενο προς τα μπροστά παρμπρίζ, φόρος τιμής στο Jeep Willy .
Το καινούργιο μοντέλο θα προσφέρει πάνω από 80 χαρακτηριστικά ασφαλείας και άνεσης , συμπεριλαμβανομένου μεταξύ άλλων ενός «Off Road+» κουμπιού για οδήγηση σε άμμο και ανάβαση βράχων και κάμερες.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]