Η εμφάνιση του μοντέλου ανανεώθηκε, ακολουθώντας την κατεύθυνση που έχει πάρει σχεδιαστικά η εταιρεία, διατηρώντας τον εξωτερικό σχεδιασμό που κάνει μοναδική την 911 εδώ και 55 χρόνια.
Εξωτερικά, το αμάξωμα είναι πλέον 20 χιλ. μακρύτερο, και 2 χιλ. ψηλότερο από την προηγούμενη γενιά, ενώ εντύπωση προκάλεσε το γεγονός ότι πλέον οι πισωκίνητες και οι τετρακίνητες εκδόσεις – που μέχρι τώρα ήταν πιο φαρδιές – θα έχουν πλέον τις ίδιες διαστάσεις.
Στον εμπρός προφυλακτήρα πλέον υπάρχουν κινούμενα πτερύγια στο κάτω μέρος, τα οποία «ανοίγουν» για την ψύξη των μπροστινών φρένων, κάτι που μέχρι τώρα είχαμε δει μόνο στην Porsche 918 Spyder, ενώ τα επανασχεδιασμένα φώτα είναι τεχνολογίας LED Matrix. Επίσης παρουσιαστήκαν νέες ζάντες, με διαστάσεις 20 ίντσες μπροστά και 21 ίντσες πίσω, συνοδευμένες από δισκόφρενα 350 χιλιοστών.
Με την επιλογή του Sport Chassis (στον προαιρετικό εξοπλισμό) το αμάξωμα είναι κατά 10 χιλιοστά χαμηλότερο, ενώ επίσης όλες οι 911 έχουν πλέον ως πρόσθετο εξοπλισμό την επιλογή τετραδιεύθυνσης ώστε να είναι το αυτοκίνητο πιο γρήγορο και ευέλικτο.
Στο πίσω μέρος, βλέπουμε ότι οι απολήξεις των εξατμίσεων είναι εμπνευσμένες από την 991 GΤ2 RS. Μια τελευταία λεπτομέρεια για τους παρατηρητικούς, είναι τα επανασχεδιασμένα χερούλια των πορτών, που πλέον δείχνουν σαν να είναι «ένα» με το αμάξωμα και ακολουθούν τις γραμμές του αυτοκινήτου.
Αλλαγές έσω-έξω
Καθώς εξωτερικά οι αλλαγές ήταν διακριτικές, στο εσωτερικό είναι πιο εμφανείς, με το ταμπλό πλέον να είναι σχεδόν οριζόντιο, φιλοξενώντας μία νέα οθόνη αφής 10.9 ιντσών που είχαμε συνηθίσει στα τετράπορτα αυτοκίνητα της εταιρείας. Το τιμόνι είναι επίσης καινούργιο, ενώ ο σχεδιασμός του λεβιέ ταχυτήτων άλλαξε ριζικά, μαζί με το κιβώτιο που συνόδευε.
Το νέο 8-τάχυτο PDK κιβώτιο μπορεί να έχει μία παραπάνω ταχύτητα από το προηγούμενο, αλλά προσθέτει 20 κιλά στο αυτοκίνητο, κάτι που η εταιρεία δικαιολόγησε υποστηρίζοντας ότι αυτό το κιβώτιο θα μπορεί να τοποθετηθεί και σε ένα υβριδικό μοντέλο στην γκάμα της 911 του οποίου η παραγωγή μελετάται. Σε ότι αφορά στο βάρος, η 992 είναι συνολικά 55 κιλά πιο βαριά από την προηγούμενη γενιά.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Οι εκδόσεις της νέας σειράς που παρουσιάστηκαν ήταν δύο: Carrera S και Carrera 4S. Αμφότερες εφοδιάζονται με τον ίδιο εξακύλινδρο twin-turbo κινητήρα των 3 λίτρων που είχαμε δει στα προηγούμενα μοντέλα, αλλά με σημαντικές αλλαγές όπως νέες εισαγωγές από χυτό αλουμίνιο και ένα δεύτερο φίλτρο αέρα.
Η νέα Carrera S αποδίδει πλέον 385 ίππους (από 370) πραγματοποιώντας την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα. Από την άλλη, η νέα Carrera 4S αποδίδει πλέον 444 ίππους (από 414), με χρόνο 3,6 δευτερολέπτων για τα 0-100 χλμ./ώρα.
Η Porsche δηλώνει ότι η κατανάλωση καυσίμου βρίσκεται στα 8,9 και 9,0 λίτρα/100 χλμ., αντιστοίχως. Αξίζει να σημειωθεί, πως η νέα 911 είναι κατά 5 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη στο γύρο του Nürburgring από το μοντέλο που αντικαθιστά.
Μία μεγάλη και αναδιπλούμενη αεροτομή στο πίσω μέρος των δύο εκδόσεων λειτουργεί σε δύο στάδια, με το πρώτο να αναπτύσσεται αυτόματα σε ταχύτητες άνω των 90 χλμ./ώρα και το δεύτερο να ενεργοποιείται είτε χειροκίνητα μέσω των mode Sport και Sport+, είτε αυτόματα σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 150 χλμ./ώρα
Τέλος, η Porsche παρουσίασε και μια νέα τεχνολογία που διαθέτει η 992. Πρόκειται για το επανασχεδιασμένο «Wet Mode» το οποίο με χρήση μικροφώνων στο μπροστινό μέρος αναγνωρίζει τις συνθήκες οδήγησης και προσαρμόζει τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων και κατ’ επέκταση την συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Οι τιμές για την γερμανική αγορά θα ξεκινούν από τις 120.125€ για το Carrera S και από 127.979€ για το Carrera 4S. Οι αγοραστές μπορούν να δεσμεύσουν την 992 της αρεσκείας τους από τώρα (προπαραγγελία), με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν το καλοκαίρι του 2019.
https://www.youtube.com/watch?v=iVmQ21Fcxwk&feature=youtu.be
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]