Ο χορός της εξέλιξης όλο και περισσότερο αποδοτικών SUV καλά κρατεί και από αυτόν δεν θα μπορούσε να λείπει η «πιστοποίηση» που προσφέρει μια από τις δυσκολότερες και πιο απαιτητικές πίστες του κόσμου. Ο ταχύτερος γύρος στο Nürburgring αποτελεί την κορώνα στην οροφή κάθε μοντέλου αυτοκινήτου, που θέλει να θεωρείται το πιο σπορ στην κατηγορία του.
Αυτή ανήκει πλέον στην Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+, όπως είναι το πλήρες ονοματεπώνυμό της, η οποία χάρη στον 4.0 V8 κινητήρα της με τα δύο turbo, που αποδίδει ισχύ 510 ίππων και ροπή 700 Nm, κατάφερε χρόνο γύρου 7:49:369. Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, η προηγούμενη κάτοχος του τίτλου, η Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, με κινητήρα V6 3,9 λίτρων ισχύος 510 ίππων, είχε επιτύχει πριν από περίπου ένα έτος, χρόνο 7’51.7”.
Η νέα εστεμμένη των SUV στο Ring, είχε για οδηγό της τον Markus Hofbauer. Αν το όνομά του δεν σας λέει απολύτως τίποτα μην ανησυχείτε, διότι δεν πρόκειται για κάποιο διάσημο οδηγό αγώνων ή δημοσιογράφο, αλλά για τον μηχανικό εξέλιξης του μοντέλου.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Το τερατώδες, σε απόδοση, SUV δεν είχε μόνο την απαραίτητη ισχύ ως σύμμαχο στην προσπάθεια επίτευξης του ρεκόρ. Η εξελιγμένη τετρακίνηση 4Matic και το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, με τη δυνατότητα αστραπιαίων χειροκίνητων αλλαγών, σε συνδυασμό με την προηγμένη, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη πνευματική ανάρτηση, ανέλαβαν να τιθασεύσουν όσο αυτό είναι δυνατόν τα 1.850 κιλά της κατασκευής. Τα οποία, για όποιον γνωρίζει από οδήγηση σε πίστα, είναι ο νούμερο ένα ανασταλτικός παράγοντας επίτευξης καλού χρόνου.
Το video που έδωσε στην δημοσιότητα η Mercedes – AMG για να επισφραγίσει την επιτυχία της GLC 63 S 4MATIC+, είναι εξόχως συναρπαστικό αλλά και αποκαλυπτικό, καθώς στο κάτω μέρος του περιλαμβάνει στοιχεία για την ταχύτητα του αυτοκινήτου, τις στροφές λειτουργίας του κινητήρα, τη θέση του στην πίστα αλλά και τα g της επιτάχυνσης σε όλους τους άξονες. Απολαύστε υπεύθυνα και φυσικά μην δοκιμάσετε ποτέ κάτι αντίστοιχο εκτός πίστας.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]