Η Ford ανοίγει τις πύλες των τμημάτων έρευνας και εξέλιξης, αποκαλύπτοντας με ένα video διάρκειας περίπου 2,5 λεπτών, όλο το παρασκήνιο της επίτευξης ενός κορυφαίου αποτελέσματος στις δοκιμές πρόσκρουσης.
Ειδικότερα το νέο Ford Focus είναι το πρώτο μοντέλο της αμερικανικής εταιρείας, που έχει εξελιχθεί με τη βοήθεια μιας νέας εγκατάστασης δοκιμών πρόσκρουσης με το λεγόμενο τεστ επιτάχυνσης (sled test).
Η εγκατάσταση, που αντιπροσωπεύει μία επένδυση ύψους 15,5 εκατομμυρίων ευρώ ολοκληρώθηκε στις αρχές του 2018 και επιτρέπει στους μηχανικούς της Ford να βελτιώνουν την απόδοση των συστημάτων συγκράτησης του οχήματος με μεγαλύτερη ακρίβεια και ευελιξία – βελτιώνοντας την ασφάλεια για τους επιβάτες.
Μέχρι τέσσερις δοκιμές πρόσκρουσης την ημέρα μπορούν να διεξάγονται στη νέα εγκατάσταση, που χρησιμοποιεί ένα υδραυλικό σύστημα προώθησης για να επιταχύνει το αμάξωμα με δύναμη ώθησης που αντιστοιχεί σε 250 τόνους, προσομοιώνοντας φορτία 80G όπως παράγονται σε πραγματικές συνθήκες σύγκρουσης.
Κάμερες που καταγράφουν μέχρι 1.000 καρέ το δευτερόλεπτο επιτρέπουν στους μηχανικούς να παρατηρούν προσεκτικά τον συγχρονισμό του αερόσακου και των συστημάτων συγκράτησης των καθισμάτων. Η τελευταία γενιά ανδρείκελων δοκιμών παρέχουν δεδομένα από 70 εξαιρετικά ευαίσθητους αισθητήρες σε βασικές ανατομικές θέσεις, ανάμεσα στους οποίους 15 επιταχυνσιόμετρα μόνο στο κεφάλι.
Σύμφωνα με τον οργανισμό Euro NCAP οι τεχνολογίες του νέου Ford Focus πετυχαίνουν την ιδανική ισορροπία μεταξύ υποστήριξης και αίσθησης του οδηγού ότι έχει τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου, χωρίς να γίνεται πλήρως εξαρτώμενος από αυτές, ενώ είναι απλές και διαισθητικές στη χρήση. Αυτό ήταν το πόρισμα της πρώτης αξιολόγησης αυτοματοποιημένης οδήγησης που έγινε στη Γερμανία.
Ταυτόχρονα η κορυφαία αξιολόγηση των πέντε αστέρων του Focus, για τα συστήματα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας από τον ίδιο οργανισμό, αποδεικνύουν το εξαιρετικό αποτέλεσμα των νέων μεθόδων και μέσων προσομοίωσης ατυχημάτων που χρησιμοποιεί η Ford.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]