Τα συγκεκριμένα αγωνιστικά μοντέλα της F-TYPE αποτίουν επίσης φόρο τιμής στη θρυλική Jaguar XK 120 με αριθμό πινακίδας «NUB 120» που, στις αρχές της δεκαετίας 1950, ολοκλήρωσε τρία διαδοχικά ράλι Alpine με τον Ian Appleyard στο τιμόνι, χωρίς ούτε έναν βαθμό ποινής, και κέρδισε στα ράλι RAC και Tulip.
Και οι δύο F-TYPE Convertible αγωνιστικών προδιαγραφών τροφοδοτούνται από τον τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων, ισχύος 300 ίππων της Jaguar. Αμφότερα, κατασκευάστηκαν υπό την επίβλεψη του τμήματος Σχεδιασμού και Μηχανολογίας της Jaguar, με βάση τις προδιαγραφές της FIA, και διαθέτουν απόλυτα αναβαθμισμένα φρένα και ανάρτηση τοποθετημένη κατά μήκος ενός πλαισίου προστασίας από ανατροπή, καθώς και αγωνιστικά καθίσματα.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Ο Ian Callum, Διευθυντής Σχεδίασης της Jaguar, δήλωσε σχετικώς: «Δεν έχω πολύ συχνά την ευκαιρία να σχεδιάσω ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, επομένως ενθουσιάστηκα σκεπτόμενος πώς θα μπορούσαμε να δώσουμε έναν αντίστοιχο χαρακτήρα στα σύγχρονα σπορ αυτοκίνητα».
Τα επετειακά μοντέλα κλήθηκαν να αποδείξουν τις δυνατότητές τους δίνοντας τα διαπιστευτήριά τους από πλευράς απόδοσης στη διαδρομή της Walters Arena στη Νότια Ουαλία και πρόκειται να συμμετάσχουν σε μια σειρά από εκδηλώσεις της Jaguar τους επόμενους μήνες.
Από πλευράς χρωμάτων, τα σχέδια των αγωνιστικών αυτοκινήτων αντλούν τη έμπνευσή τους από τη νέα F-TYPE Chequered Flag Limited Edition, που διαθέτει μια σειρά από διακριτικές οπτικές βελτιώσεις στο εξωτερικό, μεταξύ των οποίων οι μοναδικοί τροχοί 20 ιντσών σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα με φινίρισμα σε απόχρωση Diamond Turned και η μαύρη οροφή στο Coupé για αντίθεση.
Το πολυτελές εσωτερικό από δέρμα Ebony Windsor αποτελείται από καθίσματα Performance με ανάγλυφα προσκέφαλα με το μοτίβο της καρό σημαίας των αγώνων ταχύτητας και διακοσμητικό κεντρικής κονσόλας από σκούρο βουρτσισμένο αλουμίνιο.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]