Υπεύθυνος για την κίνηση είναι ένας ηλεκτροκινητήρας που έχει τέσσερις τύπους χαρτογράφησης για την λειτουργία του. Οι μηχανικοί της Kymco θέλησαν να δώσουν έμφαση στον ήχο του κινητήρα ανέπτυξαν την τεχνολογία «active acoustic motor» που τεχνητά παράγει έξτρα θόρυβο που παραπέμπει στο ηχόχρωμα μίας συμβατικής μοτοσυκλέτας.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Παράλληλα, το πρωτότυπο μοντέλο διαθέτει ένα πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων (FEP) που μεταξύ άλλων αποτρέπει την απώλεια πρόσφυσης του πίσω τροχού αλλά και τις ανεπιθύμητες σούζες. Κατά τα λοιπά, οι αναρτήσεις είναι Ohlins, οι ζάντες φέρουν την υπογραφή της OZ και τα φρένα είναι από την Brembo. Όλα δείχνουν πως η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Kymco έχει όλα τα στοιχεία για να βρει – εν ευθέτω χρόνο – διέξοδο προς την μαζική παραγωγή.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]