Το Serena έγινε το δεύτερο μοντέλο της Nissan που εξοπλίστηκε με το e-POWER, ακολουθώντας το Note e-POWER, το οποίο λανσαρίστηκε στην Ιαπωνία τον Νοέμβριο του 2016. Το σύστημα e-POWER συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα που μεταδίδει την κίνηση στους τροχούς, με έναν βενζινοκινητήρα που φορτίζει την μπαταρία του οχήματος.
Καθώς οι τροχοί κινούνται από το ηλεκτρικό μοτέρ, το σύστημα e-POWER προσφέρει την ισχυρή, ομαλή επιτάχυνση ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος, με την απόδοση ροπής από το σύστημα να ξεπερνά εκείνη ενός οχήματος με συμβατικό κινητήρα 3,5 λίτρων! Ο κινητήρας βενζίνης που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για τη φόρτιση της μπαταρίας, λειτουργεί με μια σταθερή ταχύτητα για βέλτιστη απόδοση καυσίμου, επιτυγχάνοντας κατανάλωση 3,8 λίτρων ανά 100 χλμ.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Η ηλεκτρική έκδοση του Serena με το σύστημα e-POWER έχει πολύ καλή εμπορική διείσδυση στην Ιαπωνία. Από την έναρξη της κυκλοφορίας του, το 40% των αγοραστών του μοντέλου επέλεξε την έκδοση e-POWER. Με βελτιστοποιημένη διαχείριση της λειτουργίας του κινητήρα και με χαρακτηριστικά που μειώνουν τον θόρυβο σε όλο το αμάξωμα, το Nissan Serena e-POWER καθίσταται ασύγκριτα ήσυχο στην κλάση του.
Το σύστημα e-POWER αποτελεί πυλώνα της στρατηγικής της Nissan για την ηλεκτροκίνηση. Η Nissan σχεδιάζει να προωθήσει περισσότερα μοντέλα e-POWER παγκοσμίως, στο πλαίσιο του Nissan Intelligent Mobility, του οράματός της για να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο τα αυτοκίνητα τροφοδοτούνται, οδηγούνται και ενσωματώνονται στην κοινωνία.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]