Προσφάτως, παρουσιάστηκε η νέα γενιά L200 με νέα εντυπωσιακή εμφάνιση και το αξιόμαχο σύστημα τετρακίνησης της Mitsubishi που πλέον περιλαμβάνει και πρόσθετα προγράμματα λειτουργίας (GRAVEL, MUD/SNOW, SAND και ROCK). Στους νεωτερισμούς συγκαταλέγονται νέα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης όπως ο έλεγχος οπίσθιας κίνησης – Rear Cross Traffic Alert (RCTA), η κάμερα περιφερειακής θέασης (Multi Around Monitor) και το σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης με δυνατότητα αναγνώρισης πεζών – Forward Collision Mitigation (FCM).
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Κατά τα λοιπά θα υπάρχουν οι γνωστές εκδόσεις αμαξωμάτων/καρότσας Club Cab και Double Cab ενώ ακόμα δεν έχει διευκρινησθεί αν θα υπάρχει και η κλασική έκδοση Single Cab (δεν υπήρχε στην προηγούμενη σειρά) που έχει και τον μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης από τις υπόλοιπες δύο εκδόσεις.
Πέραν των εμφανών εξωτερικών αλλαγών έχουν γίνει και παρεμβάσεις στην καμπίνα. Τόσο σχεδιαστικές όσο και εργονομικές. Σύμφωνα με την εταιρεία, στο νέο L200 έχει βελτιωθεί το σύστημα πέδησης, η άνεση και η συμπεριφορά ενώ αντικαταστάθηκε το αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων με ένα καινούργιο που έχει 6 σχέσεις.
Τέλος, ο κινητήρας Turbo Diesel 2,4 λίτρων της υφιστάμενης γενιάς με τις δύο εκδόσεις ισχύος (154 και 181 ίππων) φαίνεται πως θα διατηρήσει την θέση του και στα καινούργια μοντέλα. Πρόκειται για ένα αλουμινένιο μοτέρ που έχει φορεθεί στα μεγάλα SUV της Mitsubishiαπό το 2010 και διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης των βαλβίδων (MIVEC) καθώς και άμεσο ψεκασμό common rail.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]