Συγκεκριμένα, σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2017, αυτός του 2018 παρουσίασε αύξηση 13%, ωστόσο η μέση τάση τους πρώτους 8 μήνες του 2018 ήταν 23%. Πλέον, στο δεκάμηνο, έπεσε στο 19,7%.
Αξίζει να σημειωθεί ότι από όλους τους μήνες του 2018, μείωση σε σχέση με το 2017 παρουσίασε μόνο ο Σεπτέμβριος, κατά -17,2%, ενώ τη μεγαλύτερη αύξηση παρουσίασε ο Αύγουστος, με +50,3%. Αμφότερες οι ακραίες αυτές επιδόσεις, είχαν να κάνουν με τα νέα πρότυπα ρύπων της Ε.Ε., τα οποία ώθησαν πολλές εισαγωγικές εταιρείες να ταξινομήσουν αυτοκίνητα της παλιάς οδηγίας για να μην χάσουν τις προθεσμίες τον Αύγουστο, με αποτέλεσμα ο Σεπτέμβριος να φαίνεται σημαντικά μειωμένος.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Έως το τέλος του έτους η αγορά των καινούριων αυτοκινήτων στη χώρα μας αναμένεται να ξεπεράσει, για πρώτη φορά μετά το 2010, τις 100.000 ταξινομήσεις. Το γεγονός αυτό δημιουργεί μια συγκρατημένη αισιοδοξία, ωστόσο σε σχέση με τη δεκαετία 2000 – 20009, κατά μέσο όρο σε ετήσια βάση οι πωλήσεις παρουσιάζουν μείωση κατά -61,8%.
Κατά το μήνα Οκτώβριο του 2018, οι μάρκες που βρέθηκαν στην κορυφαία τριάδα πωλήσεων ήταν οι Toyota, Opel και VW. Χωρίς αλλαγή στην κορυφή, η αντίστοιχη κατάταξη για όλο το δεκάμηνο του 2018 βρίσκει στη δεύτερη θέση τη VW και στην τρίτη την Peugeot, με τη Nissan να διεκδικεί το χάλκινο μετάλλιο των πωλήσεων σε απόσταση αναπνοής.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]