Προφανώς ο κινητήρας της Competition, με τους 625 ή ακόμα περισσότερους ίππους, θα είναι αυτός που τελικά θα παρέχει κίνηση στους πίσω, ή σε όλους τους τροχούς της M8.
Πολύ σωστά διαβάσατε, η M8 θα είναι κατά βάση τετρακίνητη, με τη δυνατότητα όμως μετάδοσης όλης της ισχύος και της ροπής μόνο στους πίσω τροχούς. Αυτή η μετάδοση, με την ονομασία Μ xDrive, είναι ένα ακόμα δάνειο από την BMW M5 και συνδυάζεται με ένα μπλοκέ πίσω διαφορικό και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων –φυσικά με δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών.
To fine tuning του μοντέλου πραγματοποιείται αυτή τη στιγμή σε πίστες όπως του Estoril, στην Ισπανία, από όπου μας έρχονται και οι πρώτες επίσημες -πλην όμως με χρωματικό καμουφλάζ- εικόνες της M8.
Σε σχέση με τα «απλά» μοντέλα της σειράς 8 η BMW υπόσχεται πως η M θα είναι πιο ελαφριά, με ιδανική κατανομή βάρους 50:50 ανάμεσα στους άξονες και κορυφαία συμπεριφορά τόσο στην πίστα, όσο και στο δρόμο. Από την άλλη πλευρά, τα χαρακτηριστικά GT που ούτως ή άλλως διαθέτει το μοντέλο, δεν θα θιγούν υπέρ μιας απόλυτα σπορ απόδοσης.
Οι επιδόσεις της αναμενόμενης M8 δεν έχουν ανακοινωθεί, όμως τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου μαρτυρούν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 3,5 δλ. και μέγιστη ταχύτητα κοντά στα 315 χλμ./ώρα.
Στην M8, πάντα σε σχέση με τις απλές 8, θα υπάρχουν στιβαρότερα στοιχεία στήριξης της ενεργητικής ανάρτησης, διαφορετικές ρυθμίσεις, τροχοί 19 και 20 ιντσών και τεράστια φρένα με δαγκάνες έξι εμβόλων και δίσκους είτε ατσάλινους, 380 χιλ., είτε προαιρετικά κεραμικούς 400 χιλ.
Η έναρξη της παραγωγής του μοντέλου αναμένεται εντός του 2019, χωρίς να έχει διευκρινιστεί επακριβώς η ημερομηνία, ενώ ως M θα διατίθενται και οι τρεις εκδόσεις αμαξώματος, δηλαδή η δίθυρη M8 Coupe, η ανοιχτή M8 Convertible και η τετράθυρη M8 Gran Coupe.
Σε αυτή τη φάση εξέλιξης της M8 η BMW δεν ανακοίνωσε ούτε το κόστος, ωστόσο μια αναγωγή στα καθ’ ημάς εύκολα θα σημάνει ένα ποσό στη σφαίρα των 200.000€. Όσοι πιστοί, ξεκινήστε αποταμίευση ή λιτανείες για μείωση του τέλους ταξινόμησης.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]