Στη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών του 2018 οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 7,1% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2017, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA). Η Hyundai διέθεσε 425.854 οχήματα το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2018, εκ των οποίων πάνω από 134.000 οχήματα το 3ο τρίμηνο, με την συγκεκριμένη χρονική περίοδο να είναι η καλύτερη στην ιστορία της εταιρείας στην Ευρώπη.
Η αύξηση των πωλήσεων οφείλεται εν πολλοίς στην κυκλοφορία νέων μοντέλων. Το Hyundai Kona έχει ήδη πουλήσει περίπου 60.000 οχήματα από την έναρξη της διάθεσής του στα τέλη του 2017, είναι σήμερα το 5ο μοντέλο της Hyundai με τη καλύτερη επίδοση και αναμένεται ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία μετά την πρόσφατη εισαγωγή των νέων diesel και ηλεκτρικών εκδόσεων. Τα i10, i20 και i30 της Hyundai συνεχίζουν να πωλούν αρκετά μεγάλους όγκους. Το νέο Tucson επίσης γνωρίζει μεγάλη επιτυχία, συνεχίζοντας τη διάκρισή του ως το καλύτερο μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη, διαθέτοντας σημαντικές βελτιώσεις στη σχεδίαση, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τους κινητήρες. Με τα IONIQ, Kona Electric και NEXO που έχει τεχνολογία κυψελών καυσίμου, η Hyundai διαθέτει μια ευρύτερη γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων. Τα μοντέλα αυτά αναμένεται να διατηρήσουν τη ηγετική θέση της εταιρείας μεταξύ των πρωταγωνιστών της αυτοκίνησης σε οχήματα χαμηλών ή μηδενικών εκπομπών ρύπων.
Τέλος, σύμφωνα με έκθεση που δημοσίευσε ο ανεξάρτητος οργανισμός Interbrand, η Hyundai Motor κατατάχθηκε και πάλι μεταξύ των κορυφαίων μαρκών σε αναγνωρισιμότητα παγκοσμίως. Η αξία της Hyundai σε παγκόσμιο επίπεδο έχει αυξηθεί κατά 3% σε σχέση με το 2017 φθάνοντας το ρεκόρ των 13,5 δις δολαρίων ΗΠΑ. Αυτό το αποτέλεσμα φέρει την εταιρεία στα κορυφαία 40 Best Global Brands για 4η συνεχόμενη χρονιά – συγκεκριμένα βρίσκεται στην 36η θέση – καταλαμβάνοντας την 6η θέση στην κατάταξη των αυτοκινητοβιομηχανιών.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]