Μεταξύ αυτών κι ένα επιβλητικό αμάξωμα μήκους άνω των 5,1 μ. που στηρίζεται σε ένα πάτωμα με μεταξόνιο 3,1 μ. Αυτό μεταφράζεται σε αυξημένη ευρυχωρία στην καμπίνα που μπορεί να φιλοξενήσει έως και επτά επιβάτες σε τρεις σειρές καθισμάτων.
Το θηριώδες X7 στέκεται πάνω σε τροχούς 20 ιντσών (προαιρετικά οι τροχοί 21 και 22 ιντσών), διαθέτει αεροαναρτήσεις μπροστά και πίσω με ηλεκτρονικά ελεγχόμενους αποσβεστήρες και ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς και διαθέτει σύστημα τετρακίνησης το οποίο συμπληρώνεται από ένα προαιρετικό πακέτο Off-Road με δυνατότητα επιλογής προγραμμάτων οδήγησης xSand, xGravel, xRocks και xSnow μέσω ειδικού μπουτόν.
Βεβαίως υπάρχει μία πλήρη γκάμα προηγμένων συστημάτων υποστήριξης οδήγησης όπως το Active Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, το Driving Assistant Professional με Steering και lane control assistant, καθώς και τα Lane Change Warning και Lane Departure Warning.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Στο εσωτερικό όλοι οι πίνακες οργάνων είναι ψηφιακοί με έγχρωμες οθόνες 12,3 ιντσών. Το λειτουργικό BMW Operating System 7.0 είναι φιλικό προς τον χρήστη, προσφέροντας πολλαπλές επιλογές ελέγχου μέσω οθόνης αφής, iDrive Controller, διακοπτών στο τιμόνι, voice control και αναγνώρισης χειρονομιών.
Κατά το λανσάρισμα του μοντέλου θα υπάρχουν οι εξής εκδόσεις για την ευρωπαϊκή αγορά: xDrive40i, xDrive 30 d και M 50 d. Η πρώτη έκδοση διαθέτει έναν εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα 3.0 λίτρων απόδοσης 340 ίππων. Η έκδοση diesel επίσης έχει δομηθεί πάνω σε ένα εξακύλινδρο μοτέρ 3.0 λίτρων με απόδοση 265 ίππων και μέγιστης ροπής 620 Nm. Τέλος η κορυφαία έκδοση Μ 50 d είναι και αυτή diesel στα 3.0 λίτρα όμως με απόδοση 400 ίππων και ροπή 760 Nm. Όλοι οι κινητήρες θα συνοδεύονται από αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων Steptronic.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]