Ειδικότερα, στον τομέα της αεροδυναμικής έχει σχεδιαστεί ένα νέο μπροστινό splitter όπου μαζί με τον διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα, μειώνει την αντίσταση (οπισθέλκουσα). Παράλληλα, νέοι υπερσυμπιστές βελτιώνουν την απόκριση του γκαζιού και αυξάνουν τον έλεγχο και την οικονομία καυσίμου. Οι εκδόσεις GT3 Evo περιλαμβάνουν επίσης βελτιωμένο εξοπλισμό, χαρτογραφήσεις για το σύστημα ABS, αλλά και μία νέα οθόνη Bosch με μονάδα καταγραφής δεδομένων για αύξηση της απόδοσης και αναβάθμιση της οδηγικής εμπειρίας. Αυτές οι βελτιώσεις θα διατίθενται επίσης ως Variant Supply (VF) για εκ των υστέρων τοποθέτηση στα σημερινά NSX GT3.
Οι V6 κινητήρες 3.5 λίτρων με διπλό Turbo κατασκευάζονται δίπλα στα αντίστοιχα σύνολα του αυτοκινήτου παραγωγής στο εργοστάσιο κινητήρων του Anna στο Οχάιο των ΗΠΑ και χρησιμοποιούν τις ίδιες προδιαγραφές σχεδίασης όπως μπλοκ, κεφαλές, σύστημα κίνησης βαλβίδων, εκκεντροφόρους, έμβολα και σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Ορισμένες αγωνιστικές μετατροπές στο αυτοκίνητο, όπως ένα εξατάχυτο σειριακό αγωνιστικό κιβώτιο, το προηγμένο πλαίσιο μαζί με το αεροδυναμικό πακέτο και τα τελευταία συστήματα ασφαλείας προδιαγραφών FIA, ολοκληρώνουν την εικόνα του αγωνιστικού GT3 Evo.
Αξίζει να σημειωθεί πως το NSX GT3 έκανε το ντεμπούτο του στα τέλη του 2016 και έχει τρέξει σε μερικούς από τους πιο θρυλικούς αγώνες GT σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως: 24 Hours of Daytona και Spa, 12 Hours of Sebring, Petit Le Mans και FIA GT World Cup στο Μακάο.
Το μοντέλο έχει κερδίσει πολλές φορές στην κατηγορία GTD του IMSA WeatherTech SportsCar Championship και είναι από τους κύριους διεκδικητές των τίτλων Οδηγών, Ομάδων και Κατασκευαστών φέτος. Επίσης έχει κερδίσει στο Pirelli World Challenge και έχει τερματίσει στο βάθρο στο Blancpain GT Series Asia.
Τέλος, έχει αγωνιστεί στα ADAC GT Masters στη Γερμανία, Super GT στην Ιαπωνία και σε ορισμένες διοργανώσεις του Intercontinental GT Challenge.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]