Ο Αυστραλός οδηγός της Hyundai εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο δυνατό την εγκατάλειψη του Λάτβαλα που μέχρι την 14η ειδική διαδρομή διατηρούσε την πρώτη θέση. Ο Πάντον βρέθηκε στην κορυφή απολαμβάνοντας μια διαφορά σχεδόν ενός λεπτού από τον δεύτερο Οζιέ, o οποίος ήταν αναγκασμένος να «καθαρίζει» τις ειδικές διαδρομές του χωμάτινου Ράλι Αργεντινής χάνοντας πολύτιμο χρόνο.
Ενδεικτικό της εντυπωσιακής πορείας του Αυστραλού, αποτελεί το γεγονός ότι μετά και την πρώτη νίκη της καριέρας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι φιγουράρει στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας. Πρώτος, παρά το γεγονός ότι έχει μείνει χωρίς νίκη στους τελευταίους δύο αγώνες, παραμένει ο Οζιέ.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Μάλιστα η διαφορά των 39 βαθμών τον καθιστά το απόλυτο φαβορί για την κατάκτηση και του φετινού τίτλου. Στο βάθρο των νικητών στην Αργεντινή, ανέβηκε και ο Μίκελσεν.
Οι δέκα πρώτοι: Πάντον-Κέναρντ (Hyundai i20 WRC), Οζιέ-Ινγκράσια (VW Polo R WRC), Μίκελσεν-Τζέγκερ (VW Polo R WRC), Σόρντο-Μάρτι (Hyundai i20 WRC), Όστμπεργκ-Φλοε (Ford Fiesta RS WRC), Νέβιλ-Γκιλσόλ (Hyundai i20 WRC), Λιγκάτο-Γκαρσία (Citroen DS3 WRC), Καμιλί- Βίλας (Ford Fiesta RS WRC), Σόλμπεργκ-Μινόρ (Ford Fiesta RS WRC) και Φατς-Μουσάνο (Skoda Fabia R5).
Γιάννης Τσιρογιάννης
gtsirogiannis@e–typos.com