Το i30 Fastback αντιπροσωπεύει τις αξίες της Hyundai στην μικρομεσαία κατηγορία αλλά με το στιλ και το ύφος ενός αμαξώματος δυόμισι όγκων που παραπέμπει σε μοντέλο coupe. Κάτι που έλειπε από την γκάμα των Κορεατών μετά την απόφαση τερματισμού της παραγωγής των παλαιότερων μοντέλων Coupe και S Coupe.
H διάθεση του νέου Hyundai i30 Fastback στην ελληνική αγορά εδράζεται πάνω σε τρεις τύπους εξοπλισμού (Active, Style Navi και Premium Navi) με την βασική έκδοση να περιλαμβάνει ένα αρκετά γενναιόδωρο πακέτο εξοπλισμού που εκτός των άλλων προσφέρει: 6 αερόσακους, κλιματισμό, φώτα ημέρας LED, cruise control και περιοριστή ταχύτητας, ηχοσύστημα με MP3 player, θύρα USB και 6 ηχεία, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, διάφορα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, συναγερμό κ.ά.
Jaguar: Η νέα «ηλεκτρική» της εποχή, ξεκίνα με αλλαγή του εμβλήματος
Με τιμή διάθεσης από τα 17.650 ευρώ (το μεταλλικό χρώμα χρεώνεται έξτρα) παραλαμβάνετε επίσης ένα ολοκληρωμένο πακέτο κάλυψης που περικλείει 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης (χωρίς όριο χιλιομέτρων), 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και 5 χρόνια δωρεάν ετήσιους τεχνικούς ελέγχους.
Κάτω από το καπό προσφέρονται δύο επιλογές μόνο σε κινητήρες βενζίνης Turbo. H μικρή έκδοση εφοδιάζεται με το 3κύλινδρο μοτέρ ενός λίτρου που παρουσιάζει ισχύ 120 ίππων και μέγιστη ροπή 171 Nm αλλά και τον 4κύλινδρο 1,4 λίτρων με απόδοση 140 ίππων και ροπής 242 Nm. To i30 Fastback με τον μικρό κινητήρα δεν συναρπάζει με τις επιδόσεις του με την επιτάχυνση 0-100 να πραγματοποιείται σε 11,5’’ αλλά και με τις κάπως αργές ρεπρίζ, ειδικά όταν το αυτοκίνητο είναι με πλήρες φορτίο. Εν τούτοις η μέση κατανάλωση κυμαίνεται σε λογικά επίπεδα μεταξύ 5,2 και 6 λίτρων ανά 100 χλμ. Αξίζει να σημειωθεί πως η έκδοση των 120 ίππων διατίθεται μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ με τον μεγαλύτερο κινητήρα των 140 ίππων προσφέρεται εναλλακτικά και η επιλογή ενός νέου αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη και πολύ καλή λειτουργία.
Σε σχέση με την έκδοση Hatchback, το σχεδιαστικό μοτίβο του μοντέλου Fastback διαφοροποιείται ως προς την σιλουέτα της ουράς. Αυτή η στιλιστική διαφοροποίηση πραγματοποιήθηκε με έξυπνο τρόπο αναδεικνύοντας χαρακτηριστικά ομοιογένειας και φινέτσας. Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη στο ταμπλό ενώ στα μετόπισθεν τα 450 λίτρα του χώρου αποσκευών, έναντι των 395 λίτρων της έκδοσης hatchback, κάνουν τη διαφορά.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]