Η οικογένεια RS περιλαμβάνει όλα τα μοντέλα που έχουν πιο σπορ DNA και χαρακτηρίζονται από την ταχύτητα, τις επιδόσεις και τη δυναμική οδήγηση που προσφέρουν. Ξεχωρίζουν από τις αγωνιστικές τους καταβολές, καθώς η μάρκα έχει εμπλοκή σε διάφορες μορφές motorsport για περισσότερο από 117 χρόνια!
Το νέο Kodiaq RS, με μόνιμη τετρακίνηση, θα διατίθεται και ως 7θέσιο ενώ θα «φορά» ένα τετρακύλινδρο, δίλιτρο κινητήρα diesel, με διπλό turbo, ο οποίος θα αποδίδει 240 ίππους με τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 500 Nm. Πρόκειται για τον ισχυρότερο κινητήρα diesel που έχει παρουσιάσει ποτέ η τσέχικη εταιρεία.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Το video που έδωσε στη δημοσιότητα η Skoda για τη συγκεκριμένη έκδοση, προσφέρει μία πρόγευση του hi-tech συστήματος φώτων LED και του ψηφιακού πίνακα οργάνων Virtual Cockpit που θα έχει στο βασικό εξοπλισμό του. Επίσης, η Skoda παρουσιάζει για πρώτη φορά σε μοντέλο της το Dynamic Sound Boost. Πρόκειται για ένα εξελιγμένο σύστημα που χρησιμοποιεί δεδομένα από την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του αυτοκινήτου και μεταβάλει ή ενισχύει τον ήχο του κινητήρα ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλέξει ο οδηγός.
Τέλος, με την αποκάλυψη του νέου μοντέλου, η Skoda παρουσιάζει για πρώτη φορά το επανασχεδιασμένο λογότυπο «RS». Το νέο logo, με κυρίαρχο χρώμα το κόκκινο που συμβολίζει το σπορ πνεύμα και τη μεγάλη ισχύ των κινητήρων, σε συνδυασμό με το γράμμα “v” από το victory (= νίκη), θα κοσμεί όλες τις RS εκδόσεις των μοντέλων της μάρκας. Τα αρχικά RS προέρχονται από τις λέξεις Rally Sport και πρωτοχρησιμοποιήθηκαν το 1974 σε δύο σπορ πρωτότυπα της SKODA, τα 180 RS και 200 RS. Ένα χρόνο αργότερα, το 130 RS, ένα σπορ κουπέ, κατέκτησε δύο πρώτες νίκες στην κλάση του στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο και στο Ράλλυ Ακρόπολις. Το πρώτο RS μοντέλο παραγωγής, στη σύγχρονη ιστορία της SKODA, ήταν η OCTAVIA RS που παρουσιάστηκε το 2000.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]