Η δομή αυτή θα υποστηρίζεται από τρεις ισχυρούς επιχειρησιακούς τομείς: τον κλάδο «Continental Rubber» (ελαστικά), τον τομέα «Continental Automotive» (αυτοκινητοβιομηχανία) και το σχήμα «Powertrain» (συστήματα κινητήρα και μετάδοσης και μετάδοσης ισχύος). Η νέα δομή και τα νέα ονόματα θα ισχύσουν από το 2020, αφού προηγηθεί ή έγκριση του Εποπτικού Συμβουλίου της Continental AG, όπως και η μετάβαση του Τμήματος «Powertrain» σε μια ανεξάρτητη νομική οντότητα, με νέο εταιρικό όνομα και Διοίκηση, μέχρι τις αρχές του 2019. Το Τμήμα «Powertrain» θα παραμείνει υπεύθυνο για όλες τις μελλοντικές του δραστηριότητες, που περιλαμβάνουν και τρέχοντα projects, όπως τα υβριδικά και ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης, οι τεχνολογίες μπαταριών και τα συστήματα κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Τα δύο υπάρχοντα Τμήματα Ελαστικών – «Tire Technologies» στο μέλλον – και η ContiTech θα διατηρήσουν την ανεξάρτητη οργανωτική τους δομή. Τα τμήματα αυτά θα συνεχίσουν να εξειδικεύονται στην ανάπτυξη τεχνολογιών για προϊόντα που βασίζονται στο καουτσούκ και τα πλαστικά. Αυτός ο επιχειρησιακός τομέας, που αποτελεί, εδώ και 147 χρόνια, τον πυρήνα και τις «ρίζες» της εταιρείας στο Ανόβερο, θα παραμείνει στην ιδιοκτησία της Continental.
Με πωλήσεις περίπου 44 δις ευρώ, το 2017, η Continental συγκαταλέγεται ανάμεσα στους κορυφαίους κατασκευαστές και προμηθευτές προϊόντων αυτοκίνησης, παγκοσμίως. Ως προμηθευτής συστημάτων πέδησης, συστημάτων και εξαρτημάτων μετάδοσης κίνησης, πλαισίων, οργάνων αυτοκινήτου, συστημάτων ψυχαγωγίας και πληροφόρησης, ηλεκτρονικών εξαρτημάτων, ελαστικών και ελαστομερών υλικών, η Continental απασχολεί περισσότερους από 240.000 εργαζόμενους σε 61 χώρες.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]