Ο εμπρός προφυλακτήρας φέρει πιο βαθιά τμήματα των αεραγωγών που φιλοξενούν τα στρογγυλά φώτα ομίχλης, ενώ οι προβολείς έχουν τώρα φακούς τύπου projector με ανασχεδιασμένα φώτα ημέρας LED, στάνταρ.
Πίσω, ένα νέο σκούρο, χρωμιωμένο διακοσμητικό στοιχείο σε όλη την πίσω πόρτα εναρμονίζεται με την εμπρός αισθητική, ενώ τα πίσω φώτα φέρουν πιο σκούρα περιβλήματα φακών. Οι ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού διαθέτουν νέες, 17άρες ζάντες αλουμινίου, και η απόληξη εξαγωγής φέρει ένα μοναδικό διακοσμητικό από χρώμιο. Επίσης, οι προβολείς και τα πίσω φώτα έχουν αναβαθμιστεί σε μονάδες full LED.
Το HR-V περιλαμβάνει το σύστημα διαρρύθμισης καθισμάτων Magic Seat system της Honda ενισχύοντας την πρακτικότητα στο εσωτερικό. Ανασχεδιασμένα καθίσματα για τον οδηγό και το συνοδηγό περιλαμβάνουν τροποποιήσεις στο μαξιλάρι και την πλάτη, κάτι που βελτιώνει τη συνολική στήριξη – κυρίως στην περιοχή των ώμων. Η στάνταρ υφασμάτινη ταπετσαρία αποτελείται τώρα από υλικό ανώτερης ποιότητας, ενώ τα κορυφαία μοντέλα υιοθετούν πλήρως δερμάτινες επενδύσεις.
Η διάθεση των ανανεωμένων μοντέλων θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο με τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων τεχνολογίας i-VTEC που προσφέρει υψηλή απόδοση 130 ίππων και μέγιστη ροπή 155 Nm στις 4.600 rpm. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 10,2 δεύτερα σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων (6MT), και σε 10,9 δεύτερα με το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο CVT.
Η γκάμα εκδόσεων σε κινητήρες θα ενισχυθεί – την άνοιξη του 2019 – με τις κυκλοφορίες ενός βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με Turbo αλλά και του γνώριμου diesel στα 1,6 λίτρα.
Τέλος, η Honda έχει βελτιώσει τα χαρακτηριστικά ηχομόνωσης του μοντέλου (Θορύβων, Κραδασμών & Τριγμών) με την προσθήκη μονωτικού υλικού σε όλο το όχημα, όπως γύρω από το εμπρός τροπέτο και τους θόλους των τροχών, τη δομή του καπό και τα πάνελ των εμπρός και πίσω θυρών. Ανάλογα με την έκδοση του μοντέλου, το ανανεωμένο HR-V θα εφοδιάζεται επίσης με το σύστημα Active Noise Cancellation (ANC) για πρώτη φορά. Το ANC είναι σχεδιασμένο για να μειώνει τους θορύβους χαμηλών συχνοτήτων. Χρησιμοποιεί δύο μικρόφωνα στην καμπίνα που παρακολουθούν τέτοιους θορύβους, και στη συνέχεια δημιουργούν συγχρονισμένα ηχητικά σήματα αντίθετης φάσης για την καταστολή των θορύβων μέσω των ηχείων.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]