Για πρώτη φορά στις 19 Ιουνίου 2018, οι νέοι ισχυροί τρικύλινδροι κινητήρες των 765κ.εκ. της Triumph που θα εφοδιάζουν τις μοτοσυκλέτες της κατηγορίας Moto2 συνδυάστηκαν με τους εγκεφάλους της Magneti Marelli καθώς και με μερικά από τα πρωτότυπα πλαίσια των κατασκευαστών σασί του πρωταθλήματος για τις πρώτες δοκιμές.
Κατά τη διάρκεια των τεστ, τρεις από τις ομάδες κατασκευαστών πλαισίων (Kalex, KTM και NTS) πήραν μία πρώτη γεύση από τον κινητήρα της Triumph στην πίστα (με τα πρωτότυπα πλαίσια του 2019), πιέζοντας τον σε σχεδόν αγωνιστικές συνθήκες.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Ως εκ τούτου και λίγο πριν από τον αγώνα Moto2 που θα διεξαχθεί την Κυριακή 26 Αυγούστου στο Βρετανικό Γκραν Πρι του Silverstone, ο πρώην πρωταθλητής των Superbikes και σχολιαστής του MotoGP, James Toseland, θα οδηγήσει την τελική πρωτότυπη μοτοσυκλέτα επίδειξης με κινητήρα Triumph, σε έναν ιστορικό γύρο της πίστας ενώπιον χιλιάδων οπαδών.
Αξίζει να σημειωθεί πως η σύμβαση έχει διάρκεια τριών ετών μεταξύ της Triumph και της Dorna – την κάτοχο των εμπορικών δικαιωμάτων του MotoGP – με την εγγλέζικη εταιρεία να προμηθεύει έναν ειδικά διασκευασμένο τρικύλινδρο κινητήρα αγωνιστικών προδιαγραφών, βασισμένο σε αυτόν που φορά το μοντέλο Street Triple του 2017. Ο νέος κινητήρας αποτελεί μια εξέλιξη εκείνου που είχε η μοτό Daytona 675R κερδίζοντας αγώνες και πρωταθλήματα όπως το Isle of Man TT, την Daytona 200 και το Βρετανικό Πρωτάθλημα Supersports, το 2014 και το 2015.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]