Το πρόγραμμα ανάπτυξης της Opel με την ονομασία PACE έχει ως χρονικό ορίζοντα έως το 2024 και στόχο να υπάρξουν ηλεκτροκίνητες εκδόσεις για κάθε συμβατικό μοντέλο στην γκάμα της Opel. Ως εκ τούτου, το project GT X Experimental έχει μεγάλη σημασία καθώς δείχνει τον σχεδιαστικό και τεχνολογικό δρόμο που θα ακολουθήσει η Opel τα επόμενα χρόνια.
Το όνομα του GT X Experimental παραπέμπει στο καινοτόμο πρωτότυπο Experimental GT της Opel που παρουσιάστηκε το 1965 – ένα προσιτό coupé που ήταν επίσης το πρώτο concept car που παρήγαγε ευρωπαίος κατασκευαστής. Η προσθήκη του X υπογραμμίζει το σχέδιο της Opel να εξελίξει περαιτέρω το αποτύπωμά της στην αγορά των οχημάτων ελευθέρου χρόνου καθώς το 40% όλων των αυτοκινήτων Opel που θα πωλούνται το 2021 θα είναι SUV.
Το αμάξωμα του πειραματικού μοντέλου έχει μήκος μόλις 4,063 μ. – με μεταξόνιο 2,625 μ. – που βασίζεται πάνω σε μία ανάλαφρη αρχιτεκτονική με μειωμένο αποτύπωμα. Το GT X Experimental είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο με ενέργεια από μία συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου 50 kWh επόμενης γενιάς που υποστηρίζει τεχνολογία επαγωγικής φόρτισης. Προς το παρόν, το συγκεκριμένο concept car δεν προσφέρει πλήρως αυτόνομη οδήγηση.
Ωστόσο, διαθέτει λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3 – που σημαίνει ότι μπορεί να διαχειρίζεται όλα τα θέματα οδήγησης, αλλά ο οδηγός πρέπει να είναι έτοιμος να ανταποκριθεί εάν χρειαστεί παρέμβαση.
Το GT X Experimental υποδέχεται τους επιβάτες προσφέροντας άνετη πρόσβαση, χάρη στο άνοιγμα όλων των θυρών κατά 90 μοίρες. Το μεγάλο πανοραμικό παρμπρίζ/οροφή εκτείνεται μέχρι τα πίσω καθίσματα, αυξάνοντας τη φωτεινότητα και την αίσθηση ευρυχωρίας.
Οι σχεδιαστές της Opel μείωσαν επίσης στο ελάχιστο τους αρμούς στο αμάξωμα. Καταργώντας συμβατικά στοιχεία όπως λαβές θυρών και εξωτερικούς καθρέπτες, το αμάξωμα γίνεται ένας λείος καμβάς που κρύβει απρόσμενες λεπτομέρειες όπως μικρές κάμερες ενσωματωμένες στις κίτρινες γραμμές του καπό, αντικαθιστώντας τους εξωτερικούς καθρέπτες. Υπογραμμίζοντας τον SUV χαρακτήρα του, προστατευτικές ποδιές αγκαλιάζουν το κάτω μέρος του αμαξώματος και επιτείνουν την αίσθηση στιβαρότητας.
Πλαισιωμένη από το πανοραμικό παρμπρίζ/οροφή και τα ενιαία πλαϊνά παράθυρα, η καμπίνα κρύβει διάφορες καινοτομίες. Μία ευρεία, ενιαία οθόνη υποδέχεται τον οδηγό, καταργώντας την πληθώρα οθονών, διακοπτών και χειριστηρίων που συνηθίζονται στα σημερινά οχήματα παραγωγής. Η τεχνολογία «Pure Panel» της Opel, επιτρέπει στους οδηγούς να έχουν πρόσβαση στις πιο σύγχρονες τεχνολογίες και να λαμβάνουν τις απαραίτητες πληροφορίες, καταργώντας τα οπτικά στοιχεία που διασπούν την προσοχή τους.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]