Πρόκειται για το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής της Kia μετά το Soul EV, το οποίο θα κάνει την ευρωπαϊκή του πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, τον ερχόμενο Οκτώβριο, για να κυκλοφορήσει μαζικά στα τέλη του τρέχοντος έτους στις κατά τόπους αγορές της γηραιάς ηπείρου.
Όταν το Niro κυκλοφόρησε για πρώτη φορά πριν από δύο χρόνια, η πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίστηκε δημιουργήθηκε από μηδενική βάση (μεταξόνιο 2.700 χιλ) με το συνολικό μήκος του αμαξώματος να βρίσκεται στα 4,375 μ. και το ύψος στα 1,560 μ. Γενικώς, το Niro είναι ένα ευρύχωρο crossover που σχοινοβατεί στα όρια της μικρής και μεσαίας κατηγορίας, προσφέροντας μεγάλο χώρο αποσκευών 451 λίτρων.
Διευρυμένη αυτονομία
Σύμφωνα με την εταιρεία, το Niro EV επιτυγχάνει αυτονομία έως και 450 χιλιομέτρων με μία φόρτιση χάρη σε μία συστοιχία μπαταριών υψηλής χωρητικότητας 64 kWh που διαθέτει. Μάλιστα κατά τη σύνδεση του με ταχυφορτιστή 100 kW, απαιτεί χρόνο μόλις 54 λεπτά για να φορτιστεί κατά 80%. Οι αγοραστές θα έχουν επίσης την δυνατότητα επιλογής μικρότερης μπαταρίας λιθίου χωρητικότητα 39,2 kWh, με την αυτονομία σε αυτή την περίπτωση να περιορίζεται στα 300 χλμ./φόρτιση.
Η ισχύς παρέχεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός κινητήρα 150 kW (204 ίππων), που παράγει 395 Nm ροπής, με την καθιερωμένη επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται σε 7,8 δευτερόλεπτα. Αξίζει να σημειωθεί πως η μπαταρία βρίσκεται τοποθετημένη χαμηλά στην δομή του αμαξώματος με το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου να μην διαφέρει από εκείνο ενός συμβατικού μοντέλου hatchback.
Για την σχεδίαση του Niro EV έχουν συνεργαστεί τα αντίστοιχα τμήματα της Kia στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ και του Namyang της Κορέας. Η ηλεκτρική έκδοση διαφέρει από τις υβριδικές Niro Hybrid και το Niro Plug-in Hybrid με μια σειρά αποκλειστικών σχεδιαστικών χαρακτηριστικών στην βάση της αεροδυναμικής. Νέοι είναι και οι τροχοί αλουμινίου 17 ιντσών.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]