Το νέο πρότυπο της Volvo βασίζεται στις μεθόδους εργασίας Lean, οι οποίες χρησιμοποιούνται στις μοντέρνες βιομηχανίες με στόχο την αύξηση της απόδοσης και τη μείωση των λαθών. Με το νέο τρόπο εργασίας το συνεργείο μπορεί να μειώσει στο μισό τον χρόνο αναμονής των πελατών, αυξάνοντας την ικανοποίησή τους.
Όπως σε μια ομάδα της F1, έτσι και στην περίπτωση του Volvo Personal Service κατά τη διάρκεια της συντήρησης ή της επισκευής εργάζεται στο αυτοκίνητο μια ομάδα τεχνικών, αντί για έναν κάθε φορά. Με τον τρόπο αυτό η εργασία μπορεί να γίνει πιο αποδοτικά και χωρίς λάθη από την αρχή, καθώς βασίζεται σε μια απόλυτα προκαθορισμένη σειρά ενεργειών. Επιπρόσθετα ο κάθε πελάτης έχει τον Προσωπικό Μηχανικό, ο οποίος κατά την διάρκεια του σέρβις ασχολείται αποκλειστικά με αυτόν και το αυτοκίνητό του.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]