Με αυτά τα δεδομένα, στο πρώτο εξάμηνο του 2018, οι πωλήσεις της Volvo σε παγκόσμιο επίπεδο ανήλθαν σε 317.639 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 14,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Σε αντίστοιχα υψηλά επίπεδα κινήθηκαν οι επιδόσεις της Volvo και στην ελληνική αγορά. Το πρώτο εξάμηνο του 2018, η Volvo κατέγραψε αύξηση 16,1% στις πωλήσεις της, με μερίδιο 13,2% στο τμήμα της premium αγοράς όπου εκπροσωπείται. Μάλιστα με την «ωρίμανση» των πωλήσεων του XC40, η Volvo αναμένει ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα για το σύνολο του 2018, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία των ταξινομήσεων του Ιουνίου, το μερίδιό της σκαρφάλωσε στο 19,7%.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]