Η A-Class Sedan θα είναι το πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο παραγωγής, με συντελεστή οπισθέλκουσας 0.22, ακολουθώντας το δρόμο που χάραξε η προκάτοχός της. Η CLA είχε αεροδυναμικό συντελεστή 0.23.
Η κουπέ αισθητική παραμένει, ενώ το εμπρός μέρος του μοντέλου αντιγράφει επακριβώς, όπως και αυτό της προηγούμενης γενιάς, την πεντάθυρη έκδοση. Στο πίσω μέρος βλέπουμε ένα πιο σπορτίφ, ογκώδες και υπερυψωμένο σύνολο με την ιδιαιτερότητα του τελειώματος του καπό που παίζει το ρόλο αεροτομής να προέρχεται από το προηγούμενο μοντέλο.
Το εσωτερικό έχει περάσει και αυτό αυτούσιο από την πεντάθυρη Α-Class στην τετράθυρη Sedan, κάτι διόλου μεμπτό καθώς πρόκειται για ένα από τα πιο ποιοτικά, προηγμένα και εντυπωσιακά σύνολα ανεξαρτήτως κατηγορίας.
Αυτό το αυτοκίνητο έκανε δώρο στην κόρη του ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος
Το μήκος του αμαξώματος έχει αυξηθεί κατά 13 εκατοστά και φτάνει πλέον στα 4,549 μέτρα, ενώ μεγαλύτερο είναι και το μεταξόνιο των 2,729 μέτρων. Οι αριθμοί αυτοί παραπέμπουν σε ακόμα μεγαλύτερους χώρους επιβατών, ενώ αυτός για τις αποσκευές έχει όγκο 420 λίτρα.
Η νέα A-Class Sedan θα ξεκινήσει να παράγεται το 2019, ενώ θα παρουσιαστεί ζωντανά στην επερχόμενη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού, το Σεπτέμβριο του 2018. Σε πρώτη φάση θα προσφέρεται με δύο μόλις κινητήρες, στην έκδοση Α200 με τον 1,3 βενζίνης turbo, ο οποίος θα αποδίδει 163 ίππους και ροπή 250 Nm, ενώ η πετρελαιοκίνητη Α180 d θα είναι 1.,5 λίτρων και θα αποδίδει 116 ίππους, με ροπή 260 Nm. Αμφότεροι οι κινητήρες θα προσφέρονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]