Συμπληρώνοντας 4 μήνες πλήρους λειτουργίας, τα πλεονεκτήματα της νέας υπηρεσίας, που προσμετρά ήδη 200 επιλεγμένα συνεργεία σε όλη την Αττική και έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στο service αυτοκινήτων προς όφελος του κάθε ιδιοκτήτη ΙΧ, μπορούν να συνοψισθούν σε τρεις βασικές καινοτομίες:
1) Ο πελάτης βλέπει αμέσως online τιμές, που περιλαμβάνουν και τα ανταλλακτικά και την εργασία και είναι συγκεκριμένες για καθένα από τα 12 χιλιάδες μοντέλα που καλύπτει ο autoduder.
2) Οι αξιολογήσεις των συνεργείων στις προσφορές είναι επιβεβαιωμένες: Μόνο οι πελάτες που έχουν ολοκληρώσει ραντεβού μέσω autoduder μπορούν να αξιολογήσουν ή να σχολιάσουν το συνεργείο.
3) Η ομάδα του autoduder λειτουργεί ως ένας διαμεσολαβητής μεταξύ πελάτη & συνεργείου που διασφαλίζει ότι τηρήθηκαν οι εργασίες και το κόστος του ραντεβού, αλλά και αναλαμβάνει να επιλύσει οτιδήποτε απασχολεί τον πελάτη.
Στην παρουσίαση που οργανώθηκε για τους εκπροσώπους του ειδικού Τύπου, οι βασικοί ιδρυτές του autoduder.com Νικόλας Κάζος και Φοίβος Φαραντάκης ανέφεραν μεταξύ άλλων: «Στόχος του autoduder είναι να κάνει την επιλογή συνεργείου μια διαδικασία απλή, διασφαλίζοντας την καλύτερη ποιότητα εργασιών στην οικονομικότερη δυνατή τιμή. Θέλουμε να νιώσει ο πελάτης στη πράξη ότι έχει έναν φίλο στο service, που θα του αφαιρέσει κάθε άγχος και ανασφάλεια σε ότι έχει να κάνει με το συνεργείο. Στο πλαίσιο αυτό, είμαστε μια online πλατφόρμα με πρόσωπο, έτοιμοι να παρέμβουμε και να διαχειριστούμε κάθε ερώτημα πελάτη ή ακόμα και διαφωνία με το συνεργείο που αυτός επέλεξε μέσα από εμάς».
Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία της πλατφόρμας, ο autoduder εξυπηρετεί κατά μέσο όρο 10 νέους πελάτες ανά ημέρα, εξυπηρετώντας τους με τελικό κόστος εργασιών που σε πολλές περιπτώσεις είναι χαμηλότερο ακόμα και κατά 60% από το ποσό που μέχρι τώρα πλήρωναν. Σημειώνεται πως η αμοιβή της πλατφόρμας δίδεται από το ανά περίπτωση συνεργείο και δεν αφορά τον χρήστη – ιδιοκτήτη ΙΧ.
Στον ιδιαίτερο αυτό κλάδο, η συγκεκριμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα εξασφαλίζει έμπρακτα τη διαφάνεια και την αξιοπιστία με τους εξής τρόπους:
– Αξιολογεί προκαταβολικά ένα-ένα τα συνεργαζόμενα συνεργεία. Συμμετέχουν μόνο όσοι βλέπουν θετικά τη σύγκριση τιμών και τη δημόσια αξιολόγηση αλλά και προσφέρουν λογικό κόστος εργασίας, για να χτίσουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες.
– Ελέγχει τα τυπικά προσόντα των μηχανικών, πραγματοποιεί επιτόπιες επισκέψεις αλλά και κρίνει συνεχώς βάσει των αξιολογήσεων από τους πελάτες και τους προμηθευτές.
– Δεν παρεμβαίνει στη τελική επιλογή συνεργείου. Ο πελάτης επιλέγει online και απευθείας σε ποιο συνεργείο θα κλείσει ραντεβού, ενώ δεν επιτρέπεται διαφήμιση συνεργείου μέσα από το site.
– Επιλέγει μόνο επώνυμα και δοκιμασμένα ανταλλακτικά μεγάλης κυκλοφορίας με όλες τις προβλεπόμενες εγγυήσεις του κατασκευαστή.
Στις πρώτους μήνες λειτουργίας του autoduder στην Αττική, οι πληροφορίες εργασιών που παρέχει αφορούν το γενικό service, ιμάντες, μπαταρίες, ψύξη, φρένα, σετ συμπλέκτη και αμορτισέρ, ενώ το επόμενο διάστημα θα προστεθούν: αλλαγή ελαστικών, επισκευή ζαντών, φανοποιία κ.α. Παρομοίως προβλέπεται αύξηση του δικτύου κατά 50%, με τα συνεργαζόμενα συνεργεία να ξεπεράσουν τα 300, παρέχοντας κάλυψη σε κάθε γειτονιά της Αττικής.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]