Ειδικότερα, τον περασμένο Ιούνιο, η SEAT σημείωσε διεθνώς πωλήσεις 51.400 μονάδων, δηλαδή 13,7% περισσότερες από τον αντίστοιχο μήνα του 2017 (45.200 μονάδες). Το αποτέλεσμα αυτό είναι επίσης ενδεικτικό του καλύτερου μήνα (Ιουνίου) στην ιστορία της SEAT και ξεπερνάει το αποτέλεσμα του 2000 όπου τότε είχαν σημειωθεί 48.900 πωλήσεις.
Στην ελληνική αγορά ο περασμένος Ιούνιος ήταν ένας ακόμη μήνας με θεαματικά βελτιωμένα αποτελέσματα για την SEAT. Mε συνολικά 477 ταξινομήσεις και 3.8% μερίδιο αγοράς, η εταιρεία είδε τα μεγέθη της να αυξάνονται κατά 92% σε σχέση με τον Ιούνιο του 2017 (248 ταξινομήσεις και 2.5% μερίδιο αγοράς). Συνολικά στο α’ εξάμηνο του έτους η SEAT συγκαταλέγεται ανάμεσα στις μάρκες που αναπτύσσονται με τους ταχύτερους ρυθμούς και στην Ελλάδα. Με 1.934 ταξινομήσεις συνολικά και 3.1% μερίδιο αγοράς, η αύξηση που καταγράφεται φτάνει το 76% σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2017 (1.099 ταξινομήσεις και 2.2% μερίδιο αγοράς). Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι οι 1.934 ταξινομήσεις του πρώτου εξαμήνου είναι ήδη περισσότερες από τις 1.874 που κατέγραψε η μάρκα συνολικά το 2017.
Κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους η SEAT πρόκειται να δύο νέα μοντέλα και μία έκδοση του Arona με φυσικό αέριο. Στις 18 Σεπτεμβρίου αναμένονται τα αποκαλυπτήρια του νέου Tarraco, το οποίο θα ολοκληρώσει τη γκάμα SUV που ήδη αποτελείται από το Arona και το Ateca. Μετά το Tarraco θα ακολουθήσουν οι παρουσιάσεις του CUPRA Ateca (του πρώτου μοντέλου της μάρκας CUPRA) και το Arona TGI, του πρώτου SUV στην αγορά που τροφοδοτείται με συμπιεσμένο φυσικό αέριο. Πριν από το τέλος του έτους, η έκδοση Arona TGI θα ενταχθεί στη γκάμα CNG της SEAT, η οποία περιλαμβάνει σήμερα το Mii, το Ibiza και το Leon.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]