Παρά τις δυναμικές επιδόσεις που επιτυγχάνει το Golf με το συγκεκριμένο κινητήρα, η μέση τυποποιημένη κατανάλωση είναι μόλις 4,8 λίτρα/100 χλμ., αγγίζοντας το επίπεδο οικονομίας των κινητήρων diesel.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Υπεύθυνος για αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα είναι φυσικά ο υπερσύγχρονος κινητήρας TSi EVO, ο οποίος λετουργεί βάσει του κύκλου Miller και διαθέτει υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας (VTG). Επίσης ο κινητήρας απενεργοποιεί τους δύο κυλίνδρους κάθε φορά που οι απαιτήσεις ισχύος είναι χαμηλές, σε ένα εύρος λειτουργίας 1.400 έως 4.000 σ.α.λ. και ταχύτητες μέχρι τα 130 χλμ./ώρα. Μία ακόμα καινοτομία, σε συνδυασμό με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων, αφορά τη δυνατότητα κίνησης του αυτοκινήτου με τον κινητήρα σβηστό.
Κατά το «ρολάρισμα», το Golf λειτουργεί ως όχημα μηδενικών ρύπων, ενώ στην πράξη αυτή η δυνατότητα συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως και 0,4 λίτρα/100χλμ.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]