Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Audi προσφέρει κορυφαίο επίπεδο ηρεμίας που, με τη σειρά του, διαμορφώνει το τέλειο σκηνικό για την λειτουργία του ηχοσυστήματος Bang & Olufsen 3D Premium Sound System με ισχύ 705 W και 16 ηχεία. Παράλληλα, παρέχει μια νέα ψηφιακή εμπειρία στον τρόπο οδήγησης. Χαρακτηριστικά, είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με εικονικούς εξωτερικούς καθρέφτες.
Οι εικονικοί εξωτερικοί καθρέφτες όχι μόνο παρέχουν μια νέα τεχνολογική εμπειρία, αλλά και πολλά πρακτικά οφέλη όσον αφορά την άνεση και την ασφάλεια. Η επίπεδη βάση τους ενσωματώνει μια μικρή φωτογραφική μηχανή της οποίας η εικόνα επεξεργασμένη ψηφιακά εμφανίζεται σε υψηλής αντίθεσης οθόνες OLED 7 ιντσών, που βρίσκονται στο εσωτερικό. Ο οδηγός μπορεί να εισάγει διαφορετικές ρυθμίσεις χρησιμοποιώντας τη λειτουργία οθόνης αφής.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Συνδυάζονται κορυφαίας ποιότητας υλικά, σε μοναδικές αποχρώσεις και φινιρίσματα. Είτε εκλεπτυσμένο δέρμα Valcona είτε σκούρο βουρτσισμένο αλουμίνιο για μια σπορ εμφάνιση, το ηλεκτρικό SUV πληροί τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας από την άποψη της δεξιοτεχνίας και της επιλογής των υλικών. Η ραφή στα καθίσματα δημιουργεί ένα μοτίβο που θυμίζει πίνακες ηλεκτρικών κυκλωμάτων. Προαιρετικά, οι αντιπαραβαλλόμενες ραφές και οι πορτοκαλί αρμοί που διατρέχουν το εσωτερικό ξεχωρίζουν έντονα – δείγμα έμπνευσης από το ηλεκτρικό δίκτυο υψηλής τάσης. Ο προαιρετικός φωτισμός περιβάλλοντος τονίζει τις επιφάνειες απαλά και αναδεικνύει με ακρίβεια τις βασικές γραμμές του εσωτερικού. Το σήμα e-tron στο ταμπλό επίσης διαθέτει οπίσθιο φωτισμό.
Με το μακρύ μεταξόνιο των 2.928 χιλιοστών, το πρωτότυπο Audi e-tron έχει άφθονους χώρους για πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους. Οι διαθέσιμοι χώροι για το κεφάλι και τα γόνατα των επιβατών είναι κορυφαίοι στην κατηγορία, λόγω και της απουσίας της πίσω κεντρικής σήραγγας.
Το πρωτότυπο Audi e-tron προσφέρει εξαιρετική άνεση και σε μεγάλα ταξίδια. Η ειδική ηχομόνωση αφήνει κάθε ανεπιθύμητο ήχο, ακόμα και αυτόν που παράγει η ροή του αέρα για ταχύτητα μεγαλύτερη των 85 χλμ./ώρα, εκτός καμπίνας επιβατών, προσφέροντας μία πρωτοφανή για αυτοκίνητο ηρεμία.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]