Η εταιρεία έχει λανσάρει 85 νέους κινητήρες που ήδη πληρούν το μελλοντικό πρότυπο εκπομπών ρύπων. Στο προσκήνιο βρίσκεται η οικογένεια μοντέλων SUV, Opel X-family, με τα Crossland X, Grandland X και Mokka X.
Με τη μετάβαση σε καθεστώς Euro 6d-TEMP, το Crossland X και το μεγαλύτερο Grandland X φέρνουν μία νέα γενιά κινητήρων 1.5 Diesel στη γκάμα της Opel. Τόσο η κυλινδροκεφαλή όσο και ο στροφαλοθάλαμος κατασκευάζονται από κράμα αλουμίνιο, ενώ οι τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο ενεργοποιούνται από δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους.
Το Grandland X 1.5D διατίθεται επίσης με ένα προηγμένο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο που προσφέρει όχι μόνον ομαλές αλλαγές αλλά και χαμηλώτερες εκπομπές ρύπων (108 g/km στο μικτό κύκλο).
Για βέλτιστη μετεπεξεργασία καυσαερίων, το σύστημα μείωσης εκπομπών ρύπων – που περιλαμβάνει έναν παθητικό οξειδωτικό καταλύτη/φίλτρο NOx, μπεκ ψεκασμού AdBlue, καταλύτη SCR και Φίλτρο Σωματιδίων Diesel – Diesel Particulate Filter (DPF) – αποτελεί μια ολοκληρωμένη μονάδα που τοποθετείται πολύ κοντά στον κινητήρα. Το φίλτρο NOx λειτουργεί σαν καταλύτης ψυχρών εκκινήσεων, μειώνοντας τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου σε θερμοκρασίες κάτω από το όριο ενεργοποίησης του SCR.
Το λανσάρισμα της γκάμας Opel Euro 6d-TEMP αποτελεί τμήμα της δέσμευσης της μάρκας να ηγηθεί της μείωσης εκπομπών ρύπων με τα οχήματά της. Επόμενα βήματα είναι το λανσάρισμα τεσσάρων ηλεκτρικών/plug-in υβριδικών μοντέλων μέχρι το 2020, μεταξύ των οποίων η νέα γενιά Corsa, που επίσης θα διατίθεται ως πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο, και το Grandland X plug-in hybrid. Μέχρι το 2024, η Opel θα γίνει μία πλήρως εξηλεκτρισμένη μάρκα επιβατών οχημάτων, προσφέροντας μία ηλεκτρική έκδοση για κάθε μοντέλο – ως υβριδικό ή ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας – παράλληλα με τα μοντέλα που έχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Κύκλος μέτρησης WLTP
Η συμμόρφωση της Opel με το πρότυπο Euro 6d-TEMP Opel συμπίπτει με την καθιέρωση του Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) για μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, που ισχύει για όλες τις ταξινομήσεις νέων οχημάτων από τον Σεπτέμβριο.
Όπως ο κύκλος New European Driving Cycle (NEDC), το WLTP είναι μία εργαστηριακή δοκιμή, αλλά ενώ το NEDC προσδιορίζει τις τιμές “στην πόλη, εκτός πόλης και στο μικτό κύκλο” βάσει ενός θεωρητικού προφίλ οδήγησης, το WLTP χρησιμοποιεί “πραγματικά” προφίλ οδήγησης από μία παγκόσμια στατιστική έρευνα. Ο κύκλος οδήγησης WLTP διαιρείται σε τέσσερα τμήματα με διαφορετικές μέσες ταχύτητες: χαμηλή, μεσαία, υψηλή και πολύ υψηλή. Κάθε τμήμα περιέχει διάφορες φάσεις οδήγησης, στάσεις, επιτάχυνση και φρενάρισμα που αντικατοπτρίζουν καθημερινά προφίλ οδήγησης.
Κάθε συνδυασμός κινητήρα/κιβωτίου ενός ορισμένου τύπου οχήματος δοκιμάζεται με τον πιο οικονομικό αλλά και με τον πιο ενεργοβόρο εξοπλισμό. Τα δεδομένα που συλλέγονται είναι συγκρίσιμα παγκοσμίως, ενώ οι τιμές NEDC ισχύουν μόνο για την Ευρώπη.
Το Euro 6c γίνεται υποχρεωτικό για όλα τα νέα ταξινομημένα οχήματα από φέτος το Σεπτέμβριο, ενώ το Euro 6d-TEMP θα ισχύσει για όλες τις νέες ταξινομήσεις από τον Σεπτέμβριο του 2019.
Το Euro 6d-TEMP έχει παράγοντα συμμόρφωσης NOx 2,1 που είναι το μέγιστο περιθώριο σφάλματος κατά το οποίο τα αυτοκίνητα επιτρέπεται να υπερβούν το όριο Οξειδίων του Αζώτου (NOx) σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης – μέτρηση στο RDE test. Το Euro 6d-TEMP θα αντικατασταθεί από το Euro 6d με παράγοντα συμμόρφωσης NOx 1,0 (συν περιθώριο σφάλματος 0,5) από τον Ιανουάριο του 2020 για νέους τύπους και από τον Ιανουάριο του 2021 για νέες ταξινομήσεις.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]