Από την πλευρά της η Italdesign ανέπτυξε και κατασκεύασε το αυτοκίνητο. Για τον σχεδιασμό του εξωτερικού και του εσωτερικού είναι υπεύθυνες οι ομάδες της Nissan Design Europe στο Λονδίνο και της Nissan Design America.
Κάτω από το νέο σχήμα του Nissan GT-R50 κρύβεται ένας μικρός θησαυρός. Βασιζόμενη στην εμπειρία των αγώνων GT3 της Nissan, η NISMO ενίσχυσε τον κινητήρα V6 3.8 λίτρων με την κωδική ονομασία V638RETT, που για την περίσταση αποδίδει 720 ίππους και 780 Nm ροπής.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Οι μεταβολές στο μηχανικό σύνολο περιλαμβάνουν βελτιστοποιημένους στροβιλοσυμπιεστές αγωνιστικού τύπου GT3 μεγαλύτερα intercoolers, βαρέως τύπου στροφαλοφόρο άξονα, έμβολα, συνδέσμους και έδρανα, αναθεωρημένα προφίλ εκκεντροφόρων, καθώς και βελτιστοποιημένα συστήματα ανάφλεξης, εισαγωγής και εξαγωγής. Ένα ενισχυμένο σύστημα μετάδοσης διπλών συμπλεκτών, σε κιβώτιο έξι ταχυτήτων, με ενσωματωμένο πίσω διαφορικό, τοποθετημένο στον πίσω άξονα, μεταφέρει την «δύναμη πυρός» στους τροχούς.
Η ανάρτηση έχει και αυτή επανασχεδιαστεί, διαθέτοντας το σύστημα DampTronic® της BILSTEIN. Για την πέδηση, φροντίζουν τα εμπρός 6-πίστονα φρένα της Brembo και τα αντίστοιχα 4-πίστονα πίσω, με τις ευμεγέθεις δαγκάνες, κόκκινου χρώματος. Τα ελαστικά Michelin Pilot Super Sport, μεγέθους 255/35 R21 μπροστά και 285/30 R21 πίσω, προσφέρουν την απαιτούμενη πρόσφυση, προκειμένου να αξιοποιηθεί στο έπακρο η ισχύς του κινητήρα.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]